Jäsenen marcelo uusimmat tuotokset

  1. M

    EVO5 Käynti

    Vs: EVO5 Käynti Minulta löytyy kyseinen dumppi/bypassi. Toimii erittäin hyvin, ei mitään käyntiongelmia tai ettäkö meinasi sammua auto. Suosittelen!
  2. M

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Joo niin mä ajattelin kokeilla eka camberin säädöllä.
  3. M

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? 235/40 mutta toi huuli mikä noissa on niin on 4.5 cm, että se vaikuttaa siihen et raapii.
  4. M

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Rota SVN-R 18x9 ET 25. Edessä 20mm spaceri, kun ei mahtunu jarrujen kanssa. Vielä pitää leikata/mankeloida takakaaret ja tehdä "fender mod" eteen ja camberia lisätä miinukselle.
  5. M

    EVO IV ongelmia: ahtopaine nousee huonosti, AFR heittelee

    Vs: EVO IV ongelmia: ahtopaine nousee huonosti, AFR heittelee Siellä on pienessä pätkässä letkua joka menee hukkaportille on niin sanottu "helmi". Se estää ahtoilmaa menemästä liikaa hukkaportille, että se ei aukee liikaa ym. Tossa vielä linkki kuvaan...
  6. M

    Aftermarket pakosarjalla katsastuksesta läpi?

    Onko kenelläkään ollut aftermarket pakosarjaa katsastuksessa ja jos on niin ovatko sanoneet mitään?
  7. M

    Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

    Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni? toi on paskaa, itel kävi sama mersus. mut nyt mul on bmw lanceri, itel ollu ongelmana toi bensasyötön kaa, onks teil mitää ehdotuksii miten korjais ku se on mun 543h turbot kii :/ faija ehotti et kantsis ostaa uudet iskarit, mut emt viittinkö uskoo siihe :((...
  8. M

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Käykö 18x9.0 ET 25, 235 kumeilla ilman kaarien muokkausta Evo 8?
  9. M

    Evo 8 tyhjäkäynti heittelee välillä ja meinaa sammua

    Elikkä auto on Evo 8, auto on ollut minulla kuukauden päivät ja alkanu tekemään, että auto tahtoo sammuu välillä vedätyksen jälkeen ja tyhjäkäynti heitellee välillä. Mikä avuksi? Autossa on dumpvalve että voiko olla että vetää dumpin välistä ilmaa vedätyksen jälkeen ja alkaa sekoilee sen takii...
Takaisin
Ylös Bottom