Jäsenen Martima uusimmat tuotokset

  1. M

    Outlander phev akun kunto

    Minun on hollannintuonti, eikä kaikkia huoltoja ole tehty Daltassa. Kumpaakaan asiaa ei kommentoitu
  2. M

    Outlander phev akun kunto

    Ei pysty sanomaan tarkkaa aikaa.; puolitoista työpäivää olivat hommaan varanneet, mutta varmasti vähemmän siihen meni, kun vaihtoivat vain yhden kaapelin. Jostain olen joskus lukenut 5 tunnin vaihtoajasta, mutta siinä ajassa ei kyllä kaapeleita vaihdeta.
  3. M

    Outlander phev akun kunto

    Tuli selvyys tuohon varattuun aikaan. Varautuivat vaihtamaan kaikki akkuun liittyvät kaapelit, jos olisivat olleet jumissa. Ainut. mikä oli jumissa ja vaihtoivat, oli chademo kaapeli. Mennessäni hakemaan autoa sovittuun aikaa, oli auto ollut jo kauan ulkona, kun oli ihan kylmä. pyynnöstä sain...
  4. M

    Outlander pehv 2016 jäähdytysneste

    Itse kävin hakemassa Deltasta merkkikohtaista, kun suodattimen pesin.
  5. M

    Outlander phev akun kunto

    Oot varmaan oikeassa. Taitaa olla ne 48 modulit vähän isompiakin kooltaan. Ihmetyttää työlle varattu aika; sanoivat puolitoista työpäivää menevän. Jostain muistelen lukeneeni , että 5 tuntia menisi
  6. M

    Outlander phev akun kunto

    Tuli tänään puhelu Deltasta; akku on tullut, mutta chademo kaapelit ei vielä. Vaihtopäivä sovittu. Maahantuoja ei pyytänyt lisätarkistukseen. Ehkä sillä merkitystä, ettei akkua ollut ikinä pikaladattu ja itsekin lataan aina yön yli evexpertin laturille alle 6A:n virralla. Nyt vaan elää toivossa...
  7. M

    Outlander phev akun kunto

    Hain tänään oman MY16, (käyttöönotto 12/2015 , 153tkm) yökylästä deltasta. Pikatesti osoitti akussa olevan jäljellä 64,12%. Yön yli tarkastuksessa saivat kapasiteetiksi 65,0xx% . Eli uusi akku lähti tilaukseen, asennus joskus kuukauden päästä. Kaikkia huoltoja ei ole tehty deltalla, Hollannin...
Takaisin
Ylös Bottom