Jäsenen maurichia uusimmat tuotokset

  1. maurichia

    M: Mitsubishi Galant 2.0 V6 moottori+manuaalivaihteisto

    Moi, voin tarkastaa huomenna.
  2. maurichia

    O. 92-95 Lancer oik. takaoven lasin nostin sähköllä.

    Laitoin just myyntiin gti lancerin sisustan. Tuu hakee sisusta lasin nostimineen 200€ lahdesta... Puh 0408289095
  3. maurichia

    4G92 imuventtiili

    Mulla ois 4g92 moottori missä yksi keinuvipu katkennut ja sitä myötä pari venttiiliä saanut kipeetä. Muutoin uskoisin venttiilien olevan ehjiä. 50€ saat tulla hakemaan koko moottorin lahdesta. Soittele jos kiinnostaa 0408289095
  4. maurichia

    M: CB lancer gti sisusta

    Myydään vm93 cb korisen gti lancerin sisusta pakettina. Eli penkit, oviverhoilut jne. Autossa sähkölasit. Myös kojelauta myynnissä esim evo3 ohjauskonversioon... Sisusta 200€ Kojelauta 100€ (ei sisällä mittaristoa) Sijainti: Lahti Puh. 0408289095
  5. maurichia

    M: Mitsubishi Galant 2.0 V6 moottori+manuaalivaihteisto

    Myydään e55 koppasesta galantista purettu 2 litrainen bensa v6 moottori + manuaalivaihteisto. mukaan tulee ecut, johtosarjat ja uusi jakohihna kyseiseen moottoriin. Moottori säilytetty lämpimässä tallissa. Moottorin koodi on 6A12. HP:400€ Sijainti: Lahti Puh. 0408289095
  6. maurichia

    Off-road Klaperjaht 2.-4.8.2024 Viro

    no tänhän vois kyllä ottaa ihan vakavaan harkintaan
  7. maurichia

    Niko Päivisen Muistoajo ja kokoontuminen 4.8-22

    Joo mäki ainaki yritän saada vapaaks ton päivän niin pääsisin osallistumaan. Voi olla vaan se kariston nesteen parkkipaikka melko täys tuohon aikaan niin riippuen paljo on porukkaa tulossa niin nestettä vastapäisen shellin kylmäasema truckstationin pihassa vois olla väljempää kokoontumiselle
  8. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Nyt jäi pikkusen häiritsee et olitkos joku klubilainen joka sunnuntai iltapäivänä vantaan ikean kassalla totesit mulle et eihän noi tavarat mitsubishiin mahdu en meinaa ite tunnistanu tutuks naamaks eikä ollu ees klubin paitaa itellä päällä ni miten ihmeessä...? :)
  9. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Ja lähit siit pois samaa aikaa mun kans. Meinaa peruuttelin siit sun eestä pois sillä mustalla letukalla ja morjestin :)
  10. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Valkonen lanceri orimattilan ässän eessä köubitarralla varustettuna. Just nyt ☺
  11. maurichia

    minkälaisia kokemuksia?? EB-AUTO OY

    eli kattelin tämmöstä monteroa tuolta http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/6701494 ni aattelin et onko jollain kokemusta minkälainen autoliike tuo on ja kannattaako sieltä mitään ylipäänsä ostaa, liian varovainen ei kai voi olla niin kysytään täällä ensin :)
  12. maurichia

    Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!)

    Vs: Kuvapeli: Ei-Mitsu, jonka haluaisit joskus omistaa? (LUE SÄÄNNÖT!!!) kyllähän tämmönen 2 koppanen rami on poltellu jo pari vuotta mutta ei oo vielä kuitenkaan tullu ostettua tommosta mutta varmasti vielä joku päivä, ja tarkennuksena vielä että pitää olla 4x4 ja moottorina 5.9L Cummins :P
  13. maurichia

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? ei taida pyöriä tää sälli foorumilla, se asuu siinä mun naapuritalossa ja säki vissiin siinä jossain meikäläisen lähellä asut ku oot tullu järvenpäänkadulla vissiinki vastaan pariin kertaan ja oon yrittäny morotellaki sellasesta vihreestä E88 galantista :)
  14. maurichia

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) No ei kaikkee voi muistaa ;D ja eilinen päivä venähti niin paljo ettei sit vaan kerenny tulee.
Ylös Bottom