Jäsenen MauriK uusimmat tuotokset

  1. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    Eikös tuo muutos korvaus ole asutoille ennen 2007 vm
  2. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    Mun asx on 1.6 ja vm 2012 Ja manuaalissa varoitetaan käyttämästä etanolia mitä tuo sitten tarkoittaakin??
  3. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    Nyt kun en paljoakaan ymmärtänyt tuolta jäsenpuolen etanoli keskustelusta niin kysymys niille ja muillekin jotka asiaa ymmärtävät...Onko mitään hyötyä laittaa tavallista autoa lue asx käyttämään etanolia eli re 85 polttoainetta eflexifuel palikalla...ainakin valmistaja kehuu kannattavuutta...kun...
  4. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    Mulla on asx 2012 ...mistähän löytyis tekijä..
  5. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    No voikos ecua ohjelmoida että säädöt riittää?
  6. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    Sanokaapa viisaammat..kun noissa nyky autoissa on ns nakutuksen esto vai mikä se nimi onkaan niin kun re85 oktaaniluku on 104 -106 niin säätääkö ecu nyt sytytysennakkoa ...
  7. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Asx peräluukussa on pieni valmistus moka lipan alla on sauma josta ruostuminen alkaa jos ei ole luukkua kotelomassalla käsitelty..monessa autossa tuo kohta on prässäämällä tehty
  8. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Asx sai uuden peräluukun...kustannus maahantuojalle oli 2600 €..
  9. M

    kilometrimäärät autossasi?

    Asx 2012 134 t
  10. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Minun autoon 2012 olivat entiset omistajat pitäneet huolen että myös koritarkastus oli aina huollon yhteydessä tehty tai leimattu minun autossa oli tarkastuksen tehnyt joku puusilmä 19.10.2018 oliko nyt Hyvinkään Deltassa...että tällai...
  11. M

    Soveltuuko E85 Mitsun bensakoneille

    Miten on noiden muutossarjojen laita esim eflexfuel voiko laittaa esim 1.6 asx.?
  12. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Tänään soittivat Jkln Deltalta...meinasin pudota perseelleni...asx menee takaluukun vaihtoon 3 -5 9...mitä tähän sanois...Hyvin maahantuoja asiansa hoiti..keskiviikkona asia pantiin alulle ja torstaina tuli ratkaisu...ei vois paremmin toimia..kiitettävä arvosana maahantuojalle ja merkkihuollolle
  13. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Kävin Deltalla..ottivat kuvat vaurioista ja kopion huoltokirjasta ne lähti maahantuojalle vastaus tulee parin viikon sisällä ja huolto ottaa yhteyttä. Samalla tekivät kampanjapäivityksen startstop softaan.
  14. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Tänään iltapäivällä olen viisaampi kun Jyväskylän Delta autosta on varattu huoltokäynti asian tiimoilta samalla tekevät ohjelmisto päivityksen koskien strt/stop toimintoa.... paljonko luukun maalaus maksaa?
  15. M

    Mitsu ASX Huoltomuistutus ruostetta takaluukussa!!!!

    Moi Miten noissa asx takaluukku ongelmissa on käynyt onko mennyt koritakuun piikkiin..Mulla sama ongelma 2012 asxssä
Ylös Bottom