Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
elikkä hetken ku ajaa niin ei vaihda D päällä kun 1+pakki ja pakkopuolelta 2 tai 3..ei ylimääräsiä ääniä tai kolinoita
ku vika päällä niin N alkaa vilkkumaan
jonku minuutin ku seisoo niin toimii muutaman km
öljyt ja filtterit vaihdoin(huuhtelemalla) ja toimi 300km ja vika uusiutu
koko loova...
Nonii kapistus pihalla.. Ja aloin purkaan..oireet samat.. Imusarja nyt pois ja ihan prkl karstanen seuraavaksi nyppään ruiskut pois.. Mutta eikö tuo kun tyhjäkäynti kierrokset jää korkealle viittais pumppuun? Ja muutamaa testeriä kokeillu eikä oo päässy käsiks..
Auto kaverilla jääny pihalle seisoon ja ite ostoaikeissa.. Vika koodeja en saanu luettua.. Käy niin hyvin ja tasaisesti että voiko olla suutin vika? Ketjun yläohjaimen muovi oli ainaki kulunu olemattomiin..
Sen verran kävin kattomassa että Öljyt hyvät, käy hyvin ja kaikilla sylintereillä.. Ei ravista.. Oireet:savuttaa ku prkl oletikki tyhjäkäynnillä ja jättää aina väliin kierrokset korkealle..
Käy suht hyvin sinistä pukkaa reilusti.. Palattoman diiselin hajusta.. Öljyt ja nesteet ok.. Väliin jättää tyhjäkäynnin korkealle.. Ei huohota.. Osaako joku auttaa