Jäsenen mikaveee uusimmat tuotokset

  1. M

    -99 Colt 1.6 ei käynnisty -tuskaa

    Vs: Pa-pumppu toimii, sitä aluksi mietittiin. Vikakoodeja ei ole luettu, koska puuttu kalusto joka lukisi/tunnistaisi näin vanhan auton murheet. Mutta tämän osalta etsintä jatkuu josko sellaisen vehkeen käsiin saa. En nyt sana tarkkaan muista mitä mekaanikko sanoi, mutta se liittyi...
  2. M

    -99 Colt 1.6 ei käynnisty -tuskaa

    Vs: Tätä voisi sen verran nostaa että auto on nyt ollut korjaamolla jo kohta kuukauden, ja soittivat ettei tosiaankaan tiedä mikä on vialla. Sanoivat että toiseen ruisku linjaan ei tule riittävästi virtaa? Eli mitä tämä tarkoittaa? Vai tarkoittaako mitään? Lähetetty minun Nexus 6P...
  3. M

    O: -99 colt 1.6 ohjausboksi (mahdoton löytää)

    Koitetaan vielä viimeistä oljenkortta. olisiko jollain ruiskun ohjausboksi, tai tietäisi mistä sellaisen saisi ostettua järkihintaan. merkkiliilleessä ko. palikka rontti 1200e. Lähetetty minun ONE A2001 laitteesta Tapatalkilla
  4. M

    -99 Mitsu Colt bensapumppu

    Bensapumppu hakusessa. Mitä uudempi sen parempi. ja Turusta/Lähikunnista. Jos jollain sattuisi pyörimään nurkissa. Lähetetty minun ONE A2001 laitteesta Tapatalkilla
  5. M

    -99 Colt 1.6 ei käynnisty -tuskaa

    Vs: Vs: Vs: Sori, my bad. Turku siis on asuin paikka Lähetetty minun ONE A2001 laitteesta Tapatalkilla
  6. M

    -99 Colt 1.6 ei käynnisty -tuskaa

    Vs: Ei se edes lupaa. Auton edellinen omistaja suositteli vaan tuota lisäaineen lisäämistä. Tähän väliin voittekin suositella halpaa Mitsu korjaamoa, itsellä kun ei ole mahdollisuutta alkaa tekemään juurikaan mitään muuta kuin raapia päätå. Lähetetty minun ONE A2001 laitteesta Tapatalkilla
  7. M

    -99 Colt 1.6 ei käynnisty -tuskaa

    Moi. Ensi alkuun pahoittelut jos tästä on jo topicci. Haulla en löytänyt. Elikkäs, auton virkaa tosiaan toimittaa VM 99 Colt. Auto nyki pienillä kierroksilla joten päätin kaikessa viisaudessani lisätä tankkiin Biltemasta ostamaani Bensiinin lisäainetta. Puolipulloa kaadoin ja lähdin ajamaan...
Takaisin
Ylös Bottom