Jäsenen Minni74 uusimmat tuotokset

  1. M

    Mitsu Outlander PHEV pohjalta "höyryää"

    Hei. onko muut Mitsulla ajelijat "kokeneet" saman ilmiön kun ajon jälkeen parkissa auton pohjalta alkoi nousemaan huomattavasti höyryä. Pelästyin ensin, että nytkö tämä syttyy palamaan tms., mutta höyryä näytti tulevan pakoputken pinnalta, johon loska, lumi ja tiesuola oli tehnyt kökkö...
  2. M

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    Hei palailen vielä näihin kysymyksiin. Minulla on siis Outlander PHEV Invite Plus Business 2019. Tässä ei ole (ajoakun lämmitysjärjestelmää) esilämmitysmahdollisuutta/appin kautta etäkäyttöä eli autoa ei saa esilämmitettyä. Autossa on "lämpöpaketti" eli lohko ja sisällä puhallin. ts. akut on...
  3. M

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    Kyllä tämä on suomiauto. Remote Control app ei ainakaan ole mahdollinen eikä minulla ole mitään 14-numeron sarjaa tiedossa. Avaimetkin on ihan perus avaimet kolmella "näppäimellä". Remote Controlista ei mitään ohjeistusta missään tai "nappia".
  4. M

    Webasto, Outlander PHEV MY19 sähkölämmitys

    Heippa asiaa tuntevat. Minulle kävi kömmähdys kun ostin Mitsu Outlander 19 malli (Suomi-auto). Olin myyjän kanssa etu käteen käynyt keskustellen useamman kerran läpi, että "onhan tässä autossa automaattinen lämmitys ja akuilla lämmitin". Myyjä vannoi (Länsiauto) näin olevan, lisäksi on lämmitin...
  5. M

    Talvirenkaat Mitsu Outlander PHEV 2019 suositukset

    mitäpä talvirenkaita suosittelette Mistuun alle? Ostettaessa autoon tuli mukana uudet/uudehkot kitkat, mutta näillä omilla jääteillä ajaessa lienee nastat paremmat/turvallisemmat. Kokemuksia? Ei travitse olla testivoittajat ja kalleimmat, keskihintaiset hakusessa. Edellisessä autossa oli halpis...
  6. M

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vien Mitsua ensi perjantaina tarkastettavaksi niiden akkujen osalta. Tänäänkin liikkeelle lähdettäessä ladattu täyteen ja 28 km oli rangea sähköllä. Eikös tämä ole nyt vähän alakanttiin? Ja nyt kun vien tiskin "sedille" autoa tarkkiin niin mitä pyydän ja sanon? Tekevätkö tuon BMU päivityksen...
  7. M

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tuli hankittua tuo Outlander PHEV 2019/ajettu 58 tuhatta. Nyt reilut pari viikkoa ajaneena tykkään kovasti. Ajan käytännössä 10-20 km päivä, joskus pidempääkin. Huomasin latauksesta seuraavaa. Kun ladannut itsensä täyteen rangea sähköllä ilmoitetaan olevan 30 km. Mitäs nyt sitten tehdään...
  8. M

    Mitsubishi Outlander PHEV 2019-2020 hankinta

    Hei vahvan autokuumeen ja akuutin autonvaihdon edessä kyselen vähän Mitsu Outlander PHEV v.. 2019-2020 käyttökokemuksia. Ja mitä tulisi nyt ottaa huomioon ja kysellä autoliikkeen myyjältä kun kauppoja lähdetään tekemään. Tarjotnaa on paljon Suomi-autosta näihin Ruotsista ja Saksasta tuotuihin...
Takaisin
Ylös Bottom