Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Kuskin penkin alta pitäisi löytyä kangasläppä joka aukeaa. Sähkölämmitin josta lähtee putket ulkokautta konehuoneeseen. Nämä putket pitäisi molemmat lämmetä jos kierto toimii. Kannattaa käyttää ainakin 20min niin ainakin lämpeää.
Helposti pystyy itse toteamaan toimiiko sähköinen lämmitin
Lämmitin päälle,odottaa noin 5 minuuttia,kuskin penkin takana lattiamatossa luukku ja sen alla 2 putkea,kokeilee onko ne kylmät vai kuumat, jos kuumat/polttavat,niin sähköinen lämmitin toimii ja vika jossain muualla kuin itse...
Itse myös pehvianturin käyttäjänä huomannut ettei puhalla niin lämmintä kuin ICEllä. Eli 50 asteista maksimissaan, kun ICEllä varmasti enemmän. Voisikohan tämä anturi siis jotenkin luulla että sisälämmöt on korkeammat,joten ei anna täyttä lämpöä vastuspaketista. Piti viedä auto huoltoon ja...
Tuliko sulla häiriöilmotusta "Ev system required" sitä ennen? Mulla nimittäin ei remotellakaan lämmitä koppia. Vahvasti epäilen tota sähkövastusta itekkin.
Nojoo pirustako näistä "merkkiliikkeistä"tietää ja varsinkin kun ei paljon vaihtoehtoja kilpailuttaa,koska ei asu kaupungissa. Pääasia että vika löytyy ja maksaja eli autoliike.
Jaahas ja vika löytyi vaatimattoman 7h etsinnän jälkeen. Eli 4-tieventiili ja vesipumppu joka aiheutti heikon virtauksen. Sisäkenno siis huuhdeltiin ja ilmeisesti muukin putkisto. Tämä lämpöasia siis kannattaa tutkia tarkkaan tuontivehkeistä. No nyt sitten odotellaan koska osia saa....
Joo,kyllä täältä hyvää vertaistukea saa. Luulis että lukevat merkkihuollossakin näitä ihmisten vuodatuksia eri vioista. Pirun turhauttavaa vaan kun ei vikaa löydy. Ehkä se akkukin pitää uusia näitten muitten lisäksi. Mulla ensviikolla luvassa ainakin sisäkennon huuhtelu ja sitten varmaan lisää...
Ja lisää murheita...nyt ei suostu remote appilla käynnistymään. Ilmoittaa vaan akun varaus tai ovi auki. No eihän ole.... sisältä sai toimimaan muttei lämmöstä tietoakaan. Ja lisäksi vika ilmoitus näyttöön"Ev system required" mitä seuraavaksi.
Eipä vielä löytynyt vikaa vaikka sihti vaihdettu ja kiertolämpötila 80 muttei lämmitä sisäkennoa. Eli seuraavaksi sen kimppuun. Onko tosiaan mahdollista että sekin voi tukkeutua. Rupee vaan usko loppumaan koko vehkeeseen.....
Kertokaa viisaammat onko vika sihdissä vai kenties jossain muualla,kun tosiaan punainen putki kuumenee mutta sininen ei. Syylärissä lämmöt nousee mutta paisuntasäiliö pysyy viileenä. Kiitos ja pahoittelut kun laitan tämän erikseen tänne.