Jäsenen mitsumisi uusimmat tuotokset

  1. M

    3000gt -94 nopeusmittari kuoli

    Elikäs, nopeusmittari rupesi ensin sekoilemaan sikäli että nopeus heilahteli tasanopeudella muutamankymmenen kilometrin heitoilla suunnilleen muutamankymmenen kilometrin ajan kaikenkaikkiaan, ja aika pian tämän jälkeen se kuoli kokonaan. Epäilen että vika on nopeusmittarin sähköisessä...
  2. M

    3000gt -94 etuveto pari outoa sähkövikaa

    Ensinnäkin tiedoksi jotta auto on todennäköisesti Amerikan versio, eli sieltä Suomeen tuotu. Elikäs varsinainen akuutti vika on, että minulle jäi autoon epähuomiossa eilen illaksi ja yöksi parkit päälle. No ei siinä, akku ei vielä ollut mennyt tyhjäksi. Vaan nyt autossa palaa koko ajan...
  3. M

    3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

    Vs: 3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet Sori että on vastaus kestellyt. Olen tässä vähän koittanut selvittää tuota kattoa, ja ilman täyttä varmistusta tällä hetkellä sanoisin että katto on ohutta muovia/komposiittia joka näyttää tehdasjäljeltä. En tiedä onko sen alla normi peltikatto, vai vain...
  4. M

    3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

    Ostin toissapäivänä kokolailla heräteostona -94 3000gt Amerikantuonti vaparin. Haulla en löytänyt oikein mitään lisävarusteista, eikä niitä kaiketi suuremmin näissä olekaan? (vrt. vaikka Germaanit) Itselläni on aika perusversio, sitä lähinnä mietin että onko muovi/komposiittikatto lisävaruste...
  5. M

    Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen

    Vs: Mitsujen myynti Veholta Deltalle 1.1.2011 alkaen Kun Alfa oli Deltalla sitä ei koskaan mainostetu tippakaan, nyt uudella maahantuojalla Giuliettan mainoksia tuli rutkasti. ;)
  6. M

    galant 97 2.5 v6 bi-turbo Nykii kun alkaa kiihdyttää ..

    Vs: galant 97 2.5 v6 bi-turbo Nykii kun alkaa kiihdyttää .. ^Hyvä argumentti, muttei pidä kutiaan tuossa mun uudessa hankinnassa. Itsehän tietysti ylemmän luokan harrastelijana kutsun omaani TeeTee:ksi ;D
  7. M

    autoa vaihtamassa... (4x4, 5henk. farkku tms...)

    Vs: autoa vaihtamassa... (4x4, 5henk. farkku tms...) 2.7. Sama kone kuin S4:ssä. Mikä tarkoittaa mm. ZF:n tiptronik vaihteistoa. Joka merkkiinhän mahtuu maanantai kappaleita, mutta eipä mulla mitään agendaa ole saada sua VAG kuskiksi.
  8. M

    autoa vaihtamassa... (4x4, 5henk. farkku tms...)

    Vs: autoa vaihtamassa... (4x4, 5henk. farkku tms...) Itse olen ollut Italofani siitä asti kun 19-vuotiaana Alfa V6:n ostin, mutta väliin on muutakin mielenkiintoista mahtunut kuten Mitsun V6 4x4 Galantti oli positiivinen yllätys. Siksi kysyn mikä vika olisi Esim. Audi A6 2.7TT Quattro...
  9. M

    Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

    Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin Mulla on muuten juuri katsastus kesken kyseisessä katsastuskonttorissa, kun tuontiautossani ei ole alkuperäistä rekisteriotetta, eikä sitä saa auton alkuperäismaastakaan. Ainoa laillinen keino saada auto kilpiin on ilmeisesti kävästä Saksassa rekisteröimässä...
  10. M

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Mitä olet tänään rassaillut? Samoja kokemuskia. Nykyään tuo pesuri ei aina käynnisty, joskus saa pitkään kierittää pyssyn kärkeä ja liipasinta että hörähtää käymään. Onkohan sekin tyyppivika ja onkohan korjattavissa järkihintaan?
  11. M

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Mitä olet tänään rassaillut? Vaihoin omaan pirssiin eilen bensafiltterin ja sieltäkin tuli 'kuravettä'. Suodattimella ajettu n.7000km. Mikä hämmästytti oli etten avaamalla löytänyt juuri mitään roskia sisältä.
  12. M

    Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle!

    Vs: Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle! Tiesin Turun 1.7km päähän :'( (en ole ikinä asunut)
  13. M

    Ahtopainemittarien eroista

    Vs: Ahtopainemittarien eroista Mulla on joku srti mittari mikä tuli ostettua tuuninki-liikkeestä eikä ollut halpa mutta muistuttaa näytöltään autogaugen mittaria. Eipä ole kerennyt paljoa vielä käytössä olla vaikka on n.2.5v vanha :P Kokemuksia?
  14. M

    -91 Galant vr4 hyytyi UUDESTAAN! :(

    Vs: -91 Galant vr4 hyytyi UUDESTAAN! :( Minulla eräs toisen merkkinen, juurikin hankittu ajokki tekee jatkuvasti samaa. Toisaalta se kulkikin aivan järjetömän vähällä polttoaineella eikä tulpat olleet edes pahan näköiset. :) Syy tähän selvinnee lähipäivinä kun juuri otan laitteen ajoon kannen...
  15. M

    Kardaanin huolto

    Vs: Kardaanin huolto Tämä on nykymeininki miltei jokaisessa maahantuojaputiikissa että tasan niin paljon otetaan kilkkeestä kun vaan mitenkään on mahdollista, tämä tukee sitä tärkeintä kauppaa eli uuden myyntiä. Vakuutusyhtiön on pakko ostaa osat maahantuojalta niin hinta voi olla mitä vain...
Ylös Bottom