Jäsenen Mixo uusimmat tuotokset

  1. Mixo

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Ei tääl oo mitsun mitsua. :-\
  2. Mixo

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Tuleekos tänään sit kukaan, etten turhaa ajele paikalle? :D
  3. Mixo

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Huomenna se taas ois. Kaikki tulee tietysti paikalle? :)
  4. Mixo

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Ois siis vaan pitäny tulla kattomaan töiden jälkeen. :)
  5. Mixo

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Täällä ei taida olla enää ketään. ;D
  6. Mixo

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Onks maanantai paras päivä näille miiteille? Mulle ku ei ikinä käy tää maanantai. ;D Olis hauska lähteä joskus mukaan. Tietty jos oon ainoo jolle tää maanantai on paha, niin sitten ei voi oikein mitään. :D
  7. Mixo

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Tämmösiä
  8. Mixo

    Outlander 2.2d vm.2010 vikakoodi p1351

    Vs: Outlander 2.2d vm.2010 vikanoodi p1351 Mulla kävi alkukesästä sama vikakoodi. Nollasin, eikä oo sen jälkeen palannu. :)
  9. Mixo

    MMCS EU kartat

    Moi, En löytäny täältä kovinkaan paljon keskustelua aiheesta; MMCS karttojen päivitys uusimpaan. Oletteko päivittäneet? Jos olette, niin miten? En haluaisi maksaa uusista kartoista 200€, koska kännykästä saa uusimmat kartat heti käyttöön. Olisi vaan ehkä hauskaa että autonkin kartat olisivat...
  10. Mixo

    ASX 1,8 suuttimet

    Vs: ASX 1,8 suuttimet No bensaa oon tässä vähän miettiny. Vihaan kyllä sen verran rankasti tota auton vaihtamista, että ei kyllä yhtää nappais vaihtaa mihinkään.. :D Noo, katellaan. Seuraavaa leviämistä odotellessa..
  11. Mixo

    ASX 1,8 suuttimet

    Vs: ASX 1,8 suuttimet Voi räpylä.. Pitäiskö laittaa kiertoon tää peli? :D Itellä kans ajot vähentyny huomattavasti, eikä kiinnostais niistä vähistä kilometreistä alkaa maksamaan maltaita. Tää auto sattuu olemaan vaan omasta mielestä tosi passeli varustetaso ja ulkonäkö on mun mielestä loistava...
  12. Mixo

    ASX 1,8 suuttimet

    Vs: ASX 1,8 suuttimet Vastaan vähän itse itselleni. Luin tuota toista ASX-keskustelua ja siellä oli huomattu että suuttimien vuotaminen aiheutti tiheneviä polttovälejä hiukkassuodattimelle. No minäkin mietin että polttaapa se usein sitä suutinta (ehkä 300-400km välein?), mutta en älynnyt että...
  13. Mixo

    ASX 1,8 suuttimet

    Ompas siitä aikaa ku on viimeks tänne voorumille kirjotellu. Mun ASX (1,8l diesel) kävi 90tkm huollossa kolme tai neljä viikkoa sitten. Siellä ilmeisesti kuuluu ottaa kaikki suuttimet käteen ja kattoa että ovat ehjiä yms (mitä lie sit ikinä tekevätki). Siellähän se huoltosetämies huomas että...
  14. Mixo

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kenes valkonen evo oli vanhan hämeenlinnantien varressa Klaukkalan kohdalla kaikki lasit rikottuna? :( Näin sen siis jo alkuviikosta.. Surullinen näky.
  15. Mixo

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa 66tkm ajettu ASX, 4k omassa ajossa. vm 2011 Intense 4WD 1,8DID. Musta, tummat ikkunat, lasikatto, tsenonit. Makoisa ajella. Ei oo muuta valitettavaa ku oikeestaan se hiukkassuodatin, jota se polttelee joskus kaupunkiajossa. Hurjan näkösiä kulutuksia saa aikaseks sillon. :D...
Takaisin
Ylös Bottom