Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
laatikko on erittäin tarkka öljyistään, väärät öljyt ja sykrot on sököt muutaman tkm jälkeen, tuo kylmänä jumittaminen viittaa siihen.
yleisöljyistä tällähetkellä vain redlinen mt85 ja mt90 50/50 sotkemisella toimii.
jos vaihtaa koko kaasuläpän, myös evo 7-> kaasuläppä tyhjäkäynti moottorillä on vaihtoehto, pitää vain johdottaa uudestaan, jäsenten puolella on juttu miten evon ecu sopii galantin gti koneen ohjaukseen.... niin miksi ei sopisi toisin päin
Talo ja parit pikku projektit syöneet aikaa mutta jotain pientä tullut tehtyä,
Active aero ei toiminut joten nappasin spoilerin irti, vika ihan sama kuin wheeler dealer ohjelmassa... microkytkimet spoilerissa rikki... molemat kytkimet rikki
jatketaampas tätä elämän kertaa ;)
Sattumankaupalla tämä upea yksilö siirtyi omistukseeni ja nyt olisi tarkoitus tehdä tästä oma "YsäriBoy" unelma auto.
aikoinaan ysäri aikoina tuli rakenneltua poppo vehkeitä ja jo sillon tämä 3000gt oli upeita mitä timanttilasit päässä voi löytää.
tyydyin...
eipä ole tullut hetkeen päivteltyä kuulumisia... ehkä kun ei ole ollut kuin perus huollot ja kovaa ajoa :p
ajettu jo 290tkm... eli yli 200tkm meidän omistuksessa.
perus huollot mitä on välillä tehty:
-öljyt suodattimet
-jarrupalat levyt
-jarru satulat
-parit puslat taakse
eli luotettavat...
Tälläinen ongelma on nyt päällä...
Motonetin halpoja paloja poltettu useampi sarja...
Yleensä yksi kunnon jarrutus ja palat on entiset...
ne murenevat ja pintojen pikkupalat rikkovat satulan kumit...
Nyt siis on tulossa uudet levyt ja kaikki satulat, mutta palat on vielä hakusessa
Ebc green...