Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
Taisit olla ensimmäinen. Taas kyllä huomattiin, että kyllä tämä maa on täynnä uskomattomia puupäitä.
All in all, laitoin samaa kyselyä kaukomaiden foorumeille ja sieltä tuli totaalisen erilaista vastausta (fiksua sellaista). Nyt on...
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
Niin, mutta jos ottaa alle sen micran, niin eipäs sitten ookkaan niitä tehoja reservissä. Tiesin jo etukäteen, että suurin osa merkkiuskollisista puritanisteista ymmärrä ajatuta tämän takana... Kiitos kuitenkin niille jotka yrittivät.
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
kaikki taplaa tylillään. Alkaa vaan ketuttaa kun "polttoainetaloudellisin" auto tallissa on ~13l/100km, kaikkia se ei varmaan ärsytä. Mutta kaikki taplaa tyylillään, mutta minä en tehottomalla autolla
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
joo anteeksi tais olla liian sisäsiittoinen ilmaisu yhdistettynä tietämättömyyteen turbotekniikasta. Tarkoitin, että saako ecu feedbackia omien käskyjen toteutumisesta? Jonkun verran on muutamassa kasi-virvelissä ollu ongelmia.
Mutta...
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
tota vois ihan piruuttaan kokeilla. Onko niin, että noissa V ja VI evoissa ECU ottaa puhdasta rawdataa ainoastaan mapilta?
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
ystävät hyvät. Jos haluaisin vinkkejä turboratkaisuista, niin kysyisin sitä. Kyseessä oli valmistusvika.
Mutta onkohan kellään kokemuksia nyt siis jostain ratkaisuista koskien lennosta muutettavia ECU:ja tai EBC tai MBC?
Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan
jep. Ensimmäinen oli sökö jo laivasta tulleena, toisessa hajos turbiini joka meni takuuseen. Kolmas on kestäny.
Eikä se turbon hajoominen nyt se primääri syy tähän viestiin ollu... Lähinnä lompakkoystävällinen kokonaisuus
:reality
Onko joku asentanut systeemejä, jolla on saanut alennettua evon kovilla olevien osien rasitusta ja kulutusta? Esmes alentanut ahtoja boost controllerilla säästämään puhallinta (ymmärrän hyvin, että se ei välttämättä ole se primääri käyttötarkoitus), ohjaamosta säädettäviä ecuja, turbo...