Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Eihän siinä nyt kai starttimoottoria ole, mutta vuosi sitten oli ongelmaa, ettei käynnistynyt, niin vika oli takaboxin akussa, jonka uusin ja sen jälkeen ei ole käynnistysongelmia ollut.
Mulla ei vissiin tuossa autossani ole akuston lämmitystä (Remote Control -ajastin löytyy) kun tahtoo jopa +4 C lähtee polttiksella käyntiin, onko ok? Miten selvitän onko tuossa Saksasta tuodussa MY19 lämmitintä ollenkaan? Saako sen jälkiasennettuna ja mitähän maksaisi?
Oman puhelimeni osoitekirjoineen olen sinne 1,5 v sitten liittänyt, mutta ilmeisesti olen vaihtanut salasanan, jota en sitten tietenkään muista. Anyway olen jo sopinut Deltan kanssa, että käyn siellä ja hoitavat homman.
Minulla Outlander Phev 2.4 vm19 ja olen ihmetellyt kun en löydä mittaria, josta näkisin moottorin lämmöt. Onko tässä mallissa sellaista ollenkaan ja jos ei, niin miksi?
Kiitos vastauksesta. Uutena( huhtikuu-22 alkaen) hybridin omistajana syksy/talvi kokemukset puuttuvat ja siksi ihmettelin, mutta vikaa ei sitten tainnutkaan olla.
Minulla on Outlander Phev 2019.
Lataan autoa kotona ulkona auton mukana tulleella latuslaitteella. Aluksi latasi rangea tasaisesti sellasta 45 km, mutta viimeisten päivien aikoina vaan 34-38 km. Näyttäisi, että lopettaa latauksen kesken, koska latauslaite aamulla vilkuttaa toista vihreää valoa...