Jäsenen Nahkis uusimmat tuotokset

  1. N

    Grandis jätti välille

    Vs: Grandis jätti välille Did se on, vm2006 ja ajettu jo kohta 380 000. Ja voi kyllä sanoa että tähän asti on selvitty todella pienillä ongelmilla, loistava auto tiloiltaan. Ja nyt selivisi syykin mikä jätti välille. Kaksi hehkutulppaa palanu. Niin, en tiedä uskonko itsekkään tuohon mutta nyt...
  2. N

    Grandis jätti välille

    Ajelin normaalisti risteykseen ja pykälsin pienempää, alkoi aivan kaamea tärinä, sellainen kuin olisi ajanut täryraidan päällä. Tehot katosi ja sain auton nilkutettua huoltamon pihaan jossa ei enää startannut. Startatessa samanlainen tärinä efekti. Auto hinurilla huoltoon, jossa nyt odotetaan...
  3. N

    Grandiksen sumuvalot

    Vs: Grandiksen sumuvalot Minulla on rekisteriotteessa ihan sama kehoitus aloittajan kanssa. Kerro minkälainen homma oli jos ja kun joskus sen teet.
  4. N

    Grandis - HEAT?

    Vs: Grandis - HEAT? Missä kanavissa nämä lämmittimet ovat? Ohjekirja sanoo että etukanavissa, mutta mitä se tarkoittaa? Itsellä kierrokset kyllä nousee, mutta en ole kyllä huomannut mitään eroa lämmöntulolla onko HEAT päällä vai ei.
  5. N

    Grandiksen venttiilien säätö ja takapyörien laakerit

    Vs: Grandiksen venttiilien säätö ja takapyörien laakerit Etupyörän laakerin olen vaihdattanut. Ei ollut mikään törkyhintainen,vaikkakin ensimmäinen laakeri joka vaihdettiin oli viallinen. En teettäny tätä merkkiliikkeessä ja tämä prosessi on nyt vielä kesken että kuka sen viallisen laakerin...
  6. N

    DI-D -06 grandiken keula peittoon

    Varastoa kolutessa löysin kassin jossa oli grandiksen keulaan pakkassuojat. En tiennyt edes omistavani sellaisia ja viimetalven kovat pakkaset meni ilman peittoja. Onko joku peittänyt keulaa ja missävaiheessa sellainen operaatio kannattaisi tehdä?
  7. N

    Grandis ja tarvikevaraosat

    Vs: Grandis ja tarvikevaraosat http://www.pkwteile.de/ Tuolta voi jotain löytyä kanssa
  8. N

    Grandis ja tarvikevaraosat

    Vs: Grandis ja tarvikevaraosat Itse olen dieselin kanssa törmännyt samaan ilmiöön. Ei tahdo tarvikkeina löytyä muita tosiaan kuin koneen osia. Ei varmaan tarvikevalmistajilla mitään suurta intressiä alkaa takomaan osia kun ei noita kärryjä järin paljon ole liikenteessä. AD:lta joskus jotain...
  9. N

    Pyyhkimen sulat Grandikseen

    Vs: Pyyhkimen sulat Grandikseen Tuolta tilasin itsekkin kuskin puolelle Bochin n70 kun en mistään kaupasta sitä täältä löytänyt. Mutta ikävästi viheltää tuo bochin sulka ajaessa. Itseäni häiristee mutta emäntää ei, joka ei kuulemma olisi edes vihellystä huomannut ellen olisi asiasta maininnut.
  10. N

    Grandiksen turbo pois pelistä

    Vs: Grandiksen turbo pois pelistä Itsellä turbo "viheltää" niin että sen myö hyttiin kuuluu jos kylmänä kiihdyttää voimakkaasti. Olen itse kyllä sitä pitänyt täysin normaalina. Mutta vastauksista päätellen ei pitäisi viheltää?? Ensi viikolla käyn luettamassa ne turbon vikakoodit sen...
  11. N

    Grandiksen ilmastointi

    Vs: Grandiksen ilmastointi Itsellä Diesel grandis ei kyllä juurikaan kierroksia pudota, ainakaan merkittävästi. Käynti kyllä muuttu hiukan epätasaisemmaksi, mutta ei muuten huomaa.
  12. N

    Grandiksen turbo pois pelistä

    Vs: Grandiksen turbo pois pelistä Ei siinä muuta, mutta kun aihe ei ollut milläään tavalla malliriippuvainen. Ajattelin poistaa kokonaan kun alkaa otsikkoa korjaamaan, kirjoitan sen uusiksi kun tiedän mihin sävyyn kirjoitan. Sävy riippuu siitä suostuuko joku muu taho maksamaan kulut. Mutta...
  13. N

    Grandiksen turbo pois pelistä

    Vs: Grandiksen turbo pois pelistä Joo poistin sen topicin kun se prosessi vielä kesken ja moderaattori alko tupiseen vajavaisesta otsikosta. Kirjoitan uudelleen kun homma menee eteenpäin, ollaan nyt reissussa. Uusi laakeri sieltä tuli tilalle, mutta kuka vaihtotyön maksaa niin sitä en vielä...
  14. N

    Grandiksen turbo pois pelistä

    Vedinpä tuossa helteillä kohtuu raskasta vaunua diesel grandiksella. Vakkari päällä 5 vaihteella pistelin menemään. n300 km vedon jälkee pitkässä ylämäessä katosi täysin tehot autosta. Turbo hävisi. Eikun pientareelle, auto sammuksiin ja hetken päästä taas matkaan kuin mitään ei olisi...
  15. N

    Grandiksen jakohihnan vaihtoväli

    Vs: Grandiksen jakohihnan vaihtoväli Tein ölynvaihdonyhteydessä pariviikkoa sitten forten huuhtelun did koneeseen. Tiiä sitten oliko siitä mitään apua mihinkään, tuskin haittaakaan. Siis sen forten joka laitetaan enne öljynvaihtoa ja sitten käytetään puolituntia tyhjäkäynnillä. Aikaisemmin...
Takaisin
Ylös Bottom