Jäsenen NIPSU uusimmat tuotokset

  1. NIPSU

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. Sait yv:tä ;D
  2. NIPSU

    Sopivat renkaat / vanteet.

    Vs: Sopivat renkaat / vanteet. 18x8 225/40 et38 Huutaako vähän alustaa?? :seina :-X
  3. NIPSU

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä No näin mä arvelinkin.. :) Jollain turun lähistöllä kyseistä laitetta?Jos vois lukasta pientä korvausta vastaan tietenkin..
  4. NIPSU

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä Millä katson vikakoodit? tai missä? Niitä ei ilmeisesti pysty itse lukemaan? vai onko näis sellainen "diagnoosi" systeemi? ;D
  5. NIPSU

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä Kysellääs nyt täälläkin kun ei FB:ssä tullut oikeen vastatuksia.. Eli tuo oma 96 legnumi alkoi oireilemaan, kun olin ottanut tuon sivuttais g-voimaa mittaavan anturin irti.. Tai oikeastaan sitten, kun sen laittoi takaisin kiinni. Ensin toimi normaalisti mutta n.1km...
  6. NIPSU

    Downpipe/etuputki VR4:een

    Vs: Downpipe/etuputki VR4:een Oltas melkee saatu kimppatilaus ;D :peukku
  7. NIPSU

    Downpipe/etuputki VR4:een

    Vs: Downpipe/etuputki VR4:een Ok. No hyvä. Oli tossa juttua että kaverin mazda teki niin että piikki ahdot nous kun tuli isompaa putkea..
  8. NIPSU

    Downpipe/etuputki VR4:een

    Vs: Downpipe/etuputki VR4:een No nii kertokaas kokemuksia? Itse soittelin tänään tonne marteliukselle ja tilaukseen meni katinkorvaus ja itse dp. Nouseeko noi ahdot nyt tuon vaihdon jälkeen niin paljon, että joutuu säätämään? vai voiko ajella ilman huolia? valaiskaa tyhmää ;D EDIT Ja...
  9. NIPSU

    Paul Walker kuollut

    Vs: Paul Walker kuollut Avopuoliso herätti aamulla ja kertoi tästä. Ja oikeesti teki pahaa kun tajusin, että se on totta. Lohduton näky.. :'( R I P
  10. NIPSU

    Miten sinusta tuli Mitsukuski?

    Vs: Miten sinusta tuli Mitsukuski? Olen aina ollut sitä mieltä, että auton tulee olla neliveto.. varsinkin ympärivuotinen käyttöauto. (siis oikea neliveto) Ja silloin on vain 2 vaihtoehtoa. Subaru tai Mitsubishi. PISTE. Kolme (3) subarua on alla ollut mutta ei ainuttakaan mitsua. Ennen tätä...
  11. NIPSU

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Huomenna tulee camskill:iltä pakettia: Eli uudet nostajat ja tiivisteet + ilmanputsari. ..vielä kun sais ton erikoistyökalun tehtyä...
  12. NIPSU

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Moikka vaan! Tuli hommattua elämäni ensimmäinen Mitsu tos muutama viikko takaperin. Edelliset autot on olleet subarun tuotoksia ja nyt perheen kasvaessa päädyin kokeilemaan Legnumia. Autona siis pre-facelift vr-4 type-s vm.96 ja mittarissa alle 114tkm...
Takaisin
Ylös Bottom