Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Itsellä sama ongelma. Karkea käyntiääni ja kolina. Ensin luulin että nokkaketju kunnes perehdyin aiheiseen. Ongelma oli tasapainotus akselin kulunut liitospala. Virallisen huollon ratkaisu olisi maksanut 5000. Siihen en lähtenyt vaan tein kuten englantilaispalstoilla. Poistin liitospalan mutta...
Outlanderin (2011) avain tippui maahan ja kansi aukesi. No keräsin kokoon ja en ajatellut tästä sen kummempaa.
Autoon palatessa ei lähtenyt millään käyntiin. Ei lyönyt starttia päälle ollenkaan. No hinuri paikalle ja pajalle - vuokra-auto alle ja odottelemaan.
Huollon kanssa keskusteltiiin...
Outlanderin ohjaus ruvennnut temppuilemaan. Parkkipaikalla tuntuu toimivan mutta kun vauhtia enemmän ohjaus tuntuu raskaalta.
Oma veikkaus on että hammastanko ja hydrauli on kunnossa kun 235/60/18 renkaat kääntyvät paikallaan mutta olen ymmärtänyt että näissä on vielä sähköinen avustin ajossa...
Moi! Ohessa lappu joka tullut huoltojen yhteydessä. Isoin huolto taitaa olla 180tkm kohdalla kun tarkistavat venttiilin välykset. Lapussa lukee että huoltoväli olisi 15tkm mutta huoltokirjassa lukee 20tkm. Marmoritiskillä asiasta hieman epäselvyyttä nyttemmin tehneet 20tkm välein. Sama väli...
Ei kolvaus onnistunut. 4n14 on kahta venttiiliä, vaihtuu 2015 (ennen ja jälkeen). Oem numerot löytyy helpoiten:
https://www.elstock.com/en/product-search/?pid=73-0407&q=73-0407
https://www.elstock.com/en/product-search/?pid=73-0361&q=73-0361
Ulkonäkö molemmissa sama erot lähinnä...
Moi! Minulla syttyi sama valo. Merkkiliikkeessä ratkaisu olisi ollut ajaa Dpf:n pakotettu poltto. En vienyt vaan vein pikkukorjaamoon jolla enemmän tekemisen meininki. Putket oli nokea täynnä. Egr venttiilistä oli sähkömoottori rikki. Uusi venttiili olisi ollut 900. Korjaaja juotti uudet hiilet...