Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tässä pari kuvaa, josta kiinnitysmekanismi pitäisi selvitä. Painamalla ja työntämällä alhaalta ylös, niin pitäisi irrota. Torven johdot vaan irti. Keskiön mutteri lähti kohtuu helposti irti.
Tässä kuva liittimen molemmista puolista. Ei sopinut Defan liitin. Ulkopistokkeessa iso vanhanmallinen pää. Haaroitussarja haussa, mutta ensin pitäisi tunnistaa valmistaja.
Paksuelvis
Keskiön irroitus oli hankalin. En keksinyt irroitustapaa, vaikka raottelin sitä joka puolelta. Otin lopulta käyttöön "method Neardenthalin" ja revin sen kouralla väkisin irti. Ei hajonnut paljonkaan ja saa väännettyä takaisin kuntoon. ;) Laitan vinkin tähän myöhemmin, ettei tarvitse toisten...
Vastaan itselleni:
Löysin "Yleinen"-osiosta ohjeet Galantin -90 mallin ratin irroitukseen. Mahtaako toimia myös saman vuoden L200? Kokeillaan.
"Vaihe 1: avaa keskimutteria sen verran, että se jää kokonaan vielä sen kierteen pään päälle, näin ollen tangon pää ei leviä kun napautat sitä ja...
Pienellä kylällä kun asustelen, pidän auton ovia yleensä auki. Kukapa 30v L200:n nyt haluaisi varastaa. No eipä kukaan, mutta nyt joku perkeleen ohikukija oli vääntänyt valoviiksen poikki ihan silkkaa ilkeyttään. Hantulta löytyy onneksi osa edulliseen 95€ hintaan :(
Osaisiko joku neuvoa ratin...
Etsiskelen talvirieskoja varten vanteita otsikon autoon. Tarjolla olisi Pajeron vanteita. Pulttijako ja keskireikä ok, mutta entä ET? https://www.erikoisvanteet.fi/vanteet/vanneopas.aspx?regno=ofe-681 antaa ET-arvoksi 22 (sallittu vaihtelu 0-25) ja tarjottavissa vanteissa ET on -15
Paksuelvis
Reikä pannussa. Sopiiko tuohon gen 3. pannu? Onko 4D56:n öljypohjissa eroja? Yritänkö hitsata vanhaa vai etsin korvaavaa? Näin monta kysymystä.
Paksuelvis