Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Älä ainakaan sitä sinistä liitintä maadota, sieltä tulipellin johtosarjasta pitäisi löytyä ruskea pyöreä liitin jossa saattaa olla tulppa päässä. Tämä on oikea liitin perusennakon säädön maadoitukseen. Perus ennakko on 5 astetta +- 2 astetta. Ja säätö tapahtuu nokka-akselin asentotunnistimesta.
Pultti poikki vaan ja marmorilta uusi säätöpultti. Yleensä se säätöpultti on ruostunut niin hyvin kumihelan keskellä olevaan holkkiin kiinni ettei siinä ole muuta vaihtoehtoa. Näin on yleensä itsellä käynyt mitä olen joutunut tukivarsia vaihtamaan.
Yleensä termostaatti kotelon läheisyydessä. Anturille tulee kaksi johtoa, kun taas lämpömittarin anturille tulee yksi. Anturit yleensä sijaitsevat lähellä toisiaan.
Vs: -95 Lancerin tyhjäkäyntimoottori
No tämäkin asia selvisi, ainut minkä pystyy jollain tavalla testaamaan on itse tyhjäkäyntimoottori ja itse säätöön käytetään HALL-antureita. Kuvista kiitoksia SAMITSULLE, kun jaksoi kaivella sopivia kirjoja josta ne löyty.
Vs: -95 Lancerin tyhjäkäyntimoottori
Tämä on tiedossa miten tyhjäkäyntimoottorin käämit mitataan kun ne ovat kahdessa rivissä. Tässä haetaankin sitä miten homma tehdään kun kaikki liittimet ovat kuvan mukaisesti, itseltä löytyy jonkinlainen korjaamokäsis missä kerrotaan miten mittaus tapahtuu...