Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Galant / Legnum VR4 turbojen päivitys
Ei nyt oikein kannustavaa signaalia tullut tuolta sälliltä keltä operaatiosta tiedustelin.. Meinasi ettei kannattais lähteä kokeilemaan jos ei oo varmuutta noiden siipien toimivuudesta, jos sakkaa kuorma päällä niin on kerta laakista akseli poikki...
Vs: Galant / Legnum VR4 turbojen päivitys
Juurikin samaisia siipiä tullut vilkuiltua ja tuli hommattua tuossa yhdet orkkisturbot mitkä on ollut suunnitteilla lähettää/viedä pajalle jossa katsoisivat, että mahtuisiko juurikin nuo linkin siivet ahtimiin.
Tuohan on parihinta niin ei ollenkaan...
Vs: Vr-4 Tukivarret
Itse itselleni vastaten: Ei ole normaalipusla sisäpäässä vaan uniball/pillowball tyyppinen. Eclipseissä on vissiin samaa tukivartta ja niissä on neloskoneisissa tavallinen kumipusla ja kutoskoneisissa vastaavasti uniball/pillowball.
Vs: Vr-4 Tukivarret
Omasta huomasin kanssa tänään renkaanvaihdosta yhteydessä että on useampi milli väljää ilmeisesti sisemmässä päässä puslassa. Onko kellään tietoa saako mistään uretaanipuslaa tähän? Whitelinen luettelossa ei ollut galantia eikä legnumin mutta käviskö jonkun muun, jos jollain...
Vs: Mistä kytkin VR4:n?
Näissä ilmeisesti kytkin ns. vetävää mallia eli painelaakeri lukittuu käpäliin kiinni, siinä asetelman puolella pitäis olla sellainen kaulus millä laakeri vapautetaan irti ja saadaan paikalleen helposti. Ainakin jos on samanlainen kuin Nissaneissa.