Jäsenen Puralantien UA uusimmat tuotokset

  1. P

    Mitsu evo 8 18" vanteet ja renkaat.

    Tarve olisi siistikuntoiselle vannesetille. Vakiokaarille ja jarruille pitäis sopia. 0440809382 Janne@lvisuihkonen.fi Reisjärvi
  2. P

    9:n takalambda

    Vs: 9:n takalambda Mulla kasissa takalambdan luota lähti kolme tai neljä johtoa ja sen perässä oli tulitikkuaskin kokoinen laatikko joka oli suojattuna tungettu lämpölevyn päälle... mikähän lienee?
  3. P

    Evo 8 laatikon huolto-osat ja kytkin

    Vs: Evo 8 laatikon huolto-osat ja kytkin Kiitos tiedosta. Tyhmä kysymys mutta eikö suurin osa kaseista ole 6 vaihteisia ja tuo tarjottu sarja 5 vaihteiselle laatikolle...
  4. P

    Evo 8 laatikon huolto-osat ja kytkin

    Saako jostain näppärästi laatikon huoltopakettia evoon kuten joskus hondaan löysin. Siinä oli stefat, laakerit, synkrot, lukitusrenkaat jne. Laatikon huoltanut tyyppi kehui sarjaa. Pitäisi 105k mailin kohdalla alkaa kytkin vaihtaa niin meinasin tehdä laatikkohuollon samalla. Mitä...
  5. P

    Evon abs toiminta

    Vs: Evon abs toiminta Kuinka nää toimii jos autossa on paukut? Sehän päästää ilmaa hieman läpi läppä kiinnikkin. Edit: miksi se ei tunnu ihan samalta jarrulla sitoessa?
  6. P

    Evon abs toiminta

    Vs: Evon abs toiminta Onko se oikeasti niin et poljin on ihan kova ja mitään ei tapahdu?
  7. P

    Evon abs toiminta

    Muutamia kertoja tapahtunut seuraavaa, eilen viimeksi. Kiihdytät jostain risteyksestä tai jyrkästä mutkasta kakkosella sutien ja suoraan kaasulta täysjarrutus seuraavaan mutkaan. Käykin niin et jarrupoljin ottaa varmaan sekunniksi kiinni ihan pinnasta, eli ei liikahdakkaan ja ei jarruta. Yleensä...
  8. P

    Evo9 taka abs kehä

    Vs: Evo9 taka abs kehä Otappa kuva ja mitat. Mulle tuli eurokasin etupään kehä ja ei sopinu jenkkikasiin. Teetätin sit lopulta ku ei saanut mistään.
  9. P

    evo 8 usa abs hammaskehä

    Vs: evo 8 usa abs hammaskehä Vastataan nyt sitten vielä itse kun kellään ei ollut tietoa. Jenkeistä saisi kokonaista vetoakselia (jonka hammaskehän koosta en ole edelleenkään saanut varmistusta) hintaan 140dollarii+rahti 230 doltsuu. Teetätin hammaskehän vanhoilla mitoilla laserilla ja vaikkei...
  10. P

    evo 8 usa abs hammaskehä

    Vs: evo 8 usa abs hammaskehä Ei kellään sattuisi olemaan tietoa tästä?
  11. P

    evon tarvike abs anturit

    Vs: evon tarvike abs anturit Paljonko sulla on abs-hammaskehän ulkohalkaisija autossasi? Outo juttu kun mulla on edessä 7*60*80 ja mistään ei meinaa saada samanlaista. Tarjoavat pai milliä ulkohalkaisijaltaan pienempää.
  12. P

    evo 8 usa abs hammaskehä

    Suojakumia vaihtaessa onnistuin saamaan jälkiä etuvetarin hammaskehään ja ecu alkoi moittimaan sitä. Ukpartsdirectiltä tuli uusi hammaskehä etukulmaan mutta mitta on väärä. Paikalla olleen mitat muistaakseni 7*60*80 Liikkeestä tuli kehä joka on 5*??*78 (en oo mitannu sisäkehää). Oisko jollaki...
  13. P

    Evo 9 vaihdelaatikko (korjaus/vaihto)

    Vs: Evo 9 vaihdelaatikko (korjaus/vaihto) Oulussa on sellanen tyyppi kuin Palo Kari. Tekee sopuhintaan vaihteistoja. Olen kolme lootaa rempannut siellä. Voin antaa privana numeroa.
  14. P

    Evo 8 lämmönsäätövipu

    Lämmönsäätövipu meinaa olla tahmea kääyntymään kylmältä lämpimään ja takaisin. rasvasin hieman vivustoja ja vaijeria mut ei auttanut. Ongelma on kanavapuolella jossa läppää ohjaava mekanismi on joko huonosti suunniteltu tai kulunut jostain että ei oikein käännä sitä. Onko tähä löytänyt kukaan...
  15. P

    Evo 8 ilmastointi ongelma

    Vs: Evo 8 ilmastointi ongelma Shimmilevyjä oli vain yksi ja poiston jälkeen pelaa. Ilmeisesti kytkin oli myös hieman luistanut toimiessaan, koska aikaisemmin kierrosten nosto vaikutti paineputken kylmyyteen, nyt on yhtä kylmä tyhjäkäynnilläkin.
Takaisin
Ylös Bottom