Jäsenen Red_Devil uusimmat tuotokset

  1. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? On himmailtu, kun stt loota ei kestä samaa kun manuaali.
  2. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Siinä 80te:n hujakoissa mennään.
  3. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Tarkoitin jos ei itseäni määrätä muualle hommiin. Pakkosiirtovelvollisuus, mutta toistaiseksi edelleen k-suomessa. Ja auto tulee mukaan eli saan sen jo heinäkuussa ;)
  4. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Sorry heh. En olekkaan ennen tehnyt autokauppoja ajamatta, mutta näillä mennään :P
  5. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Kiitos. Jotain positiivista Suomesta, että on vissiin halvimmat verottomat autot. Huvittaa toi hinta, vaikka onhan se perkeleen suuri rahamäärä vrt mitä nettiauton kautta porvoon yksilö on myynnissä. Ja Porsche piti tuoda, mutta kuuntelin taas viisaampia :peukku Ja M3...
  6. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? No ei tullut :) Onneksi laitoitte linkkiä ulosajosta. Kaaret ja puskurit hieman pullottaa kun oikein tarkkaan katsoo. Muuten olisi ollut hyvä peli. Kerta kutsu kävi joukkoihin heinäkuussa niin auto on nyt tilattu ja nissani merkkinen GT35-R black edition. Vuoden...
  7. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Joo. Tästä kauppaan käydään. Oletkos mistäpäin?
  8. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Kiitos pätkästä! Väliraha putos yllättäen kun ton videon linkkasin myyjälle ;D Mietin viikonlopun yli vielä. Kun on toinen 335cd kauppa meneillään. Ei herneitä...ps ei vapari porschea
  9. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Sorry Peke! Ei ollut tarkoitus suututtaa! :peukku
  10. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Liikkeethän huomio noi! NOT! Ja ketään yksityistä ei kiinnosta kun ei ole perus Karaloita, eikä putkistoja.
  11. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Ai ne aluvanteet;) mitä muilla ei ole...
  12. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Mieti sitä mitä minä olen maksanut vuosi sitten ja ajanut 20tkm ja saan saman hyvityksen edelleen useammasta paikasta. Sun autos on jo niin nähty ja kauppoja ei vaan synny;) Missä vika?
  13. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? No eipä ämmä ainakaan minun osaltani hintaa tiputtanut reiluun vuoteen vrt, evoon. Onhan toi kymppi ihan eri maata varsinkin toi MR versio. Alustan, äänentoiston. muotoilun ja lähes kaiken suhteen hakkaa sen karun ysin. Olen vain sitä mieltä, kuten moni muukin. Esim...
  14. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Ei pala! Kävi Tohtori Karalalalla muutenkin...
  15. Red_Devil

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Ja tässä alla olevassa se ST:n penkki lappu, mikä kertoo karua totuuutta;) :driver, Ei siihen ysillä päästy, samassa penkissa samoilla osilla;)
Takaisin
Ylös Bottom