Jäsenen silveR uusimmat tuotokset

  1. silveR

    evo 3

    Vs: evo 3 Eipä ole kamalasti tarvinnut varaosia hommailla... Tarvikelaturi 170e varaosaliikkeestä ja ohjaustehostajan paineletku 10e ohjauskonversion tehneeltä Pohjanmaan Evoilijalta on mun tähänastiset hankinnat. Runkonumeron hihkaisemalla saa kyllä varmaan aivan kaiken Japanista tilaamalla...
  2. silveR

    Kysely: Ensimmäinen Mitsubishisi ?

    Vs: Kysely: Ensimmäinen Mitsubishisi ? Varhaisin Mitsu-aiheinen muistikuva on jostain vuodelta 1990, kun 6-vuotiaana naperona pääsin enon ison N-ryhmän Galant VR4:n kyytiin sorapätkälle. Hypättiinkin ja kaikkea. :) Ekaa autoa aikanaan etsiessä GTi-Lancer oli yhtenä vaihtoehtona, hommasin...
  3. silveR

    Onko Evo3:ssa ajonestoa?

    Vs: Onko Evo3:ssa ajonestoa? Ei minun autossani ainakaan ollut minkäänlaista, ei edes keskuslukon kauko-ohjausta.
  4. silveR

    evo 3

    En käyttänyt hankinnassa muuta rahoitusta kuin työntekoa. :) Siitä en osaa sanoa, josko joku taho sellaista olisi kysyttäessä myöntänyt...
  5. silveR

    evo 3

    Mikä nottei, tarinoidaan vain. :) Tuossa elo-syyskuun taitteessa aloitettiin oikean yksilön etsiminen. Poltto/Viherkoski Japanimportsista lähettelivät tarjokkaista huutokauppalapun kuvineen sähköpostiin, ja luvallani vielä rimpauttivat perään. Huutokauppalistathan heille tulevat meikäläistä...
  6. silveR

    evo 3

    Ah, unohtui mainita että Japanimportsin kautta tuli itse autokin.
  7. silveR

    evo 3

    Terve Oma kolmonen läpäisi tuossa männäviikolla rekisteröintikatsastuksen ongelmitta ja odottelee veropäätöstä. Rekisteröinnin ja tullauksen hoiti Japanimports Oy/J. Poltto, joka myös Ranacon pyörityksestä vastaa. Ainoat tekniset osat, jotka autoon on vaihdettava ovat ajovalon umpiot. Muihin...
Takaisin
Ylös Bottom