Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ensinnäkin luulen, että jakohihnan katkeilu/kuluminen johtuu tasapainoakselista, joka on vielä öljypumpun toisiopuolella. Toiseksi, minun mielestäni se on aivan älytön paikka tasapainoakselille. Kolmas pointti, mitä hyötyä siitä on?
Vs: Keskustelua muiden merkkien teknisistä vioista
Tämä se onkin hauska pläjäys, kun saa sanoa mitä ajattelee. Aikoinaan käytin Suzuki swiftin litrasta kantta koneistuksessa, ja tämä koneistaja heppu sanoi, että toyotahan on häntä tässä työllistänyt jo jonkin aikaa. Oli uudessa Almerassa ollut...
Vs: 4G6# DOHC-kansien eroja + Cyclone kysymys
Tuosta cyclonesta vielä yksi linkki, eli taper tekee yksittäis- läppärunkoja. Lähinnä ford/ mazda esim. duratec, mutta koska on yksikkörungot, niin voi varmaankin soveltaa myös mitsuihin. Mun etsiskelyiden perusteella ainakin 45mm, 48mm ja 50mm...
Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja...
Kun puhuin, että putken pitää soida, niin tuossa on kai se paras putkella tehty viritys ikinä.
Youtubesta : Ducati Speed Days 2013 MV Agusta 500 Gp Replica
Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja...
Noi pituudet on hiton hankala mitata, kun kollektori on tehty viistämällä putkien päät ja mukiloimalla hoito pyöreäksi (kovinkaan hyvin siinä kuitenkaan onnistumatta). Ehkä keskimäärin 30cm +- 3cm olisi alkukäyrät. Kahtena se jatkuu 53cm +- 3cm. Itselläni...
Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja...
Itse ajattelin tehdä megafoninkin vielä sille `sointuputken` kaveriksi. Sitten sen jälkeenhän ei ole muuta merkitystä putkistolla, kunhan hengittää.
Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja...
Nimenomaan! Halkaisijat ovat: alkukäyrät 4x 38mm, sitten jatkona 2x 45mm, sitten 1x48mm.. siis sisähalkaisijat. Pituudet laitan huomenna, kun saan auton ramppien päälle.
Vs: Kerrankin onnistunut peltisarja...
Morjens. Nappailin kuvia sarjasta. Mutta kun olen onneton tietotekniikan kanssa, ja herjaili liian isosta bittimäärästä, niin en osannut pienentää kuvien resoluutiota. Siinä oli tai on sellainen juttu, että nämä ns. Vanhanaikaiset peltisarja jutut perustuu...
Ebaysta tilasin Eclipsen vapari 4g63 peltisarjan. Kiinalainen kaiketi. Ainakin puolivalmiste, on sitten tehty missä tahansa. Päällisin puolin oli siististi hitsatut tig saumat jne. Mutta sisältä täysin viimeistelemätön. Ei kuitenkaan paha duuni hioa sisältä putkien päät pois. Sitten se pointti...
Vs: Lancer gti 92, käy huonosti ja vuotaa jäähdytinnestettä
Jos sinulla ei ole kiireitä, niin täältä vapautuisi 122 tonnia ajettu 4g67 moottori. Itsellä projekti joka vaatii 4g67 kannen, mutta 4g63 bloki.
Vs: Lancer Gti -95 vaihteistoöljyt
Mulla -91 Lacer gti ja kakkonen on nihkeä menemään päälle. Etenkin ykköseltä kakkoselle. Mitähän öljyä tuon vuosimallin lootaan kannattaisi laittaa? Auton mukana tuli nippu huoltokuitteja, ja jossain niistä oli vaihteisto-öljyn vaihto mutta ei merkitty öljyn...