Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Joo pitää nyt ainakin testata, tuo tukkiminen pitäis olla kuitenkin myös poistettavissa kun en sentään ihan täyteen silikonia ruutannut koko kanavaa. Testit jäi oottelemaan sitä kumitiivistettä kun se oli niin venynyt että jos sillä ois koittanu läjätä niin ois humppaillu varmasti lämpimänäkin...
Ite tekisin varmaan ton cyclonen ohjauksen kans niin että testais ajelemalla kello lukittuna nippusiteellä ja sit ilman lukitusta, jääratahommissa ei varmaan eroa niin paljoa kuitenkaan, ja kannattanee tähdätä sinne alapään vääntöihin tottakai. En nyt muista ulkoa että kumpi kellon asento on...
Tässä vehkeessähän on ollu ihan alusta saakka tuo raivostuttava liiallinen tyhjäkäynti kylmänä, joka on pahentunut tässä vuosien varrella. Lueskelin tuota ketjua ja ajattelin että pakko tälle on jotain tehdä...
Joo tässä tapauksessa tuo ST:n ehdottama vaikuttaa kaikista fiksuimmalta operaatiolta, monestakin syystä. Eka syy on se että sen pakkaspropun kun irrottaa niin siinäkin on riskinsä että se käy vuotamaan. Toka syy on että tykkään että autossa on ehjä ICS ja nuo nuo tyhjäkäynnit löytyy ihan...
Niin eikös noita kaasuläppiä ole "kahdenlaisia" osassa on tuo ja osassa ei. Jotain tolle omalle on kyllä tehtävä kun ei jaksa kuunnella tuota humppailua.
Hmm, pitäiskö tuota itekkin jaksaa purkaa tuo ja katsoa että mikä sitä vaivaa. Nyt varsinkin kun kippasin RVS:t koneeseen niin tuo tyhjäkäynti on ihan mahdoton. :D Ihan lämpimänä vasta lopettaa sen 2000rpm katkomisen.
No vähän lähti ehkä laukalle noiden spacerien kanssa mutta niistä tuli just hyvät. Flekti meni nyt kolmella kiinni kun ois pitäny taiteilla joku holkki vasemman alakulman kiinnityspisteeseen, eikä oikein huvittanut. Raivostuttavia ne flektin alapultit muutenkin.
Flekti kanittaa hieman...
Joo siis se ois menny varmaan sillä puupuristin metodilla, mut just sitä ei sattunu nyt olee käytettävissä. :D Prässillähän noita on kaikista mukavin ehdottomasti painella, naapurilla kun se on seinän vieressä niin tuli tiettyjä rajoituksia täyspitkän kardaanin kans. Ootte kyllä aika sankareita...
Hommat ne vaan jatkuu, tälläkertaa fantasioissa jäärata. Tilasin vihdoin @Ilotalo :lle ja mulle noi täysalumiiniset syylärit, ne oli loppupeleissä helpompi rasti kun aluks luulinkaan. Senverran tuli kompromissiä että päädyttiin evo3 syyläriin. Tuli tsekeistä alle viikossa about 130e...
km lukema 272630
Nyt kun tätä alkoi ropaamaan niin tehdään nuo perusjututkin samalla sit pois. Eli talvirenkaat alle ja samoilla tunkkauksilla öljyjen vaihto ja RVS sisään.
Öljyillä olikin ajettu se 10tkm pelkällä etanolilla että eiköhän ne ollut aikakin vaihtaa jo.
No miehän riuhtasin sen tänään paikalleen. Kulmavihteen stefaa katsellessani alko palautumaan mieleen että pakkohan miun on ollu se vaihtaa sillon pari vuotta sit ku oli kulma pöydällä, myös harmaa permatexi stefan ulkoreunassa kertoi vähän siitä. Kulmavaihteessa oli vähän öljyä mutta se on...
Noh on se kardaani sentään läjässä, tänää viel joutu avaamaan sen typerän löbron kun tajusin jossain vaiheessa että kardaani oli aikalailla yhtä puuta siitä kohdasta, syytä en oikei ymmärtäny että miten se oli vetässy sillee jumiin, sellanen ihme takertelijahan se vähän tuntu olevan muutenkin...
Tänään oli sit vuorossa se homma mitä alettiin tekemäänkin toi irrotushan oli tollanen mukava ylimääräinen jumppa vaan.
Kuten tän homman tehneet tietää niin koko kardaani pitää purkaa käytännössä ihan palasiin kun vaihtaa nuo tukikumit / tukilaakerit, siitä syystä vaihdan samalla myös kaikki...
Noniin, tänään pudotin sit sen pötkylän pois galantin alta, olipahan yllättävän työläs projetki tossa tasasella tallin lattialla pukeilla verrattuna kun viimeeks tein tuon dynyyn samitsun ajosillalla. 3 tuumanen Fujitsubo aiheutti tuskaa aikalailla ja myös se että autoa ei voinut liikutella niin...