Jäsenen Spöck uusimmat tuotokset

  1. S

    -92 lancer Liftbäk EXE kajarit?

    noin 5 1/4 tuumaa.... ;D
  2. S

    82' coltin pyyhkijöihin paussia miten ?

    ihan sama, jos vaan löydän sen... ;D, sanotaan 10€.... voisin ehkäpä järjestää myös sen postissa sulle ilman hintaa.... Katon huomenenna jos mötikkä löytyy...., ilmottelen sitten!
  3. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    Otan osaa :( :(.... tiedän tunteen..... Onneksi et ollut millään muoviautolla liikenteessä ;D Kyllä tollanen aina vaan harmittaa niin prkleesti... nimim. Tämänhetkinen saldo: Prätkä lunariin pari vuotta sitten ja nyt tämä peruuttelu... ei hyvin mene... Toisaalta, pelti on aina vaan peltiä...
  4. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    njoo, sellanen 20 minuuttia myöhästyin...... No, kyllä jätkät ymmärsi.... Joo, sattuuhan sitä ;D ;D Voin laittaa pari kuvaa autosta kohta, jos vaan osaan....
  5. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    yks mun autoon sopiva takavalo löyty(siis kirkkaalla vilkulla), mutta se oli mennyt kun soitin sinne.... ELi osat siis edelleen haussa.... Ja autoni on Lancer Hb, niinkuin tossa lukeekin ;D
  6. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    Joo, en tiiä, se on siinä ja siinä oisko kaskosta ollu hyötyä.... Meni tuo takalokasuoja kyllä aika korjauskelvottomaksi :( Joo, uudenkarheita osia ei tekisi juurikaan mieli hankkia.... Takavalo on varmaan pakko hankkia, kun ei ton mallin valoja saa mistään käytettynä/purkuosina ( kirkkaalla...
  7. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    no ei tietenkään :(
  8. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    PRKL.PRKL.PRKL.PRKL >:( >:( Aamulla herään puolta tuntia ennen kuin työt alkaa (työmatka 50km), juoksen suoraan sängystä autoon, auto käyntiin, pakki päälle, ja POKS!!... Suoraan naapurin autoon...... :( Takalamppu, takapuskuri ja takalokasuoja paskana, nyt itkettää :(.......... No tulipahan...
  9. S

    82' coltin pyyhkijöihin paussia miten ?

    mulla vois edelleenkin olla sellanen tallissa ;D
  10. S

    82' coltin pyyhkijöihin paussia miten ?

    osta sellanen hieno viper delay switch ;D mulla vois olla yks tallissa...
  11. S

    Lancer 1995 AVK:lla

    mitä vikaa? mikä hinta? ;D ;D
  12. S

    Mitsubishi Colt 1,5GLi

    ne etukulmavilkut maksaa joku 78 euroa KAPPALE :-X ostin tuossa yhden kun putos kehä kolmoselle.... ;D
  13. S

    Sähköanttennin toimiminen talvella

    Mulla jää accordissa nykyään se antenni joku 10 cm ylös, siitä ylöspäin nousee moitteettomasti ja laskee siihen ;D ;D
  14. S

    Mikä ET? (Lancer 1.6 -93)

    Yksinkertainen kysymys, mikä on optimi ET autolleni? kun on päässyt unohtumaan... ja tän vuorokauden aikana pitäs saada tietää, että kiitos paljon pikaisista vastauksista :)
  15. S

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Aina menee vähintään se kymppi sadalla :) myös maantieajossa... 205/40/17 rengastus kyllä hiukka lisää kulutusta, mutta silti... MISSÄ VIKA?
Takaisin
Ylös Bottom