Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Se peltisuoja, jarrukilpi levyn ympärillä ollut jo vuosia oikealta puolen pois ja nyt katsuri käski laittaa uuden.
Ei vaan mistään tunnu sitä saavan. Pajero on Tdi vm 92. Onko tietoo mistä kysyis...
Tästä kysyisin. Moottori sammuksissa ja tyhjäkäynnillä myös vipu on yläasennossa,
onko kellon tarkoitus vetää jossain ajon vaiheessa tätä ylöspäin tai työntää alaspäin.
Jos sen on tarkoitus vetää ylös niin ei kyllä mahdu.
Kokeilin kelloa kun oli pöydällä ja vipu on tanakasti paikallaan, ei...
Kuskinpuolen maa menee siihen viereen akun sivuun, siihen pyöränkotelon pellin saumaan.
Hanttipuoli menee sinne akun alle johonki, en sitä ole hoksannut mieleen panna.
Starttiin menee siihen samaan +napaan kaksi paksua kaapelia.
Kumma vain kun hanttiakku oli kytkettynä ja kuskin puolen maa...
vm91 Pajero, huomasin nyt uuden jutun, remontin aikana oli akut pois ja latasin sillä aikaa ne erikseen laturilla.
Hanttipuolen lataus meni ok, mutta kuskinpuolen akku oli muka täynnä jo muutamassa minuutissa, ihmettelin sitä, mutta sitte laitoin takasin molemmat.
Pikkusen oli nahkeaa pyöritys...
Oi kiitos paljon, vahvisti tietoani, ja juuri tuon piirroksen avulla olen pyörittänyt, ensin se lähtötilanne ja
siinä olen vaan sitte laskenut venttiilit..1,2,4,5
ja sitten 180 astetta nokkapyörä ja venttiilit 3,6,7,8
ja kylmä moottori kaikki 0,15
Juurikaan ei ole tietoa jaettu täällä eikä googlettamallakaan löytynyt venttilivälyksistä.
Lämmin moottori on ilmeisesti sitten 0,25 mutta kylmä moottori...oli jopa tietoa että sitten 0,30 mutta
Brasilian sivuita youtubesta ja tais olla muillakin kielillä, mutta ei suomeksi, no minä puhun...
Mulla 92 pajero ja sama ääni ollut jo yli kymmenen vuotta. Esim aamulla eka käynnistys, käy siististi jonkin aikaa ja sitten alkaa se rolinan tapainen, loppuu kun kytkintä polkaisee, saa loppumaan kun pumppaa ja löysää polkimen nopeasti, kunnes taas alkaa, joskus ei rolise ollenkaan, ei mitään...
Nyt on seisokkiautolla pihalla ajeltu taloa ympäri.
Pajero käy kuin mersun dieseli, Pehmeästi hyristen, käyntiin lähti vaivatta
ja aivan heti jälkihehkun loputtua tasaantui käynti tasaiseen 700 kierrokseen
eikä kome ravistellut yhtään.
Eipä ole japsidieseli näin hyvin toiminut meilläolon, 12...
kiitos vastauksesta, katsompa sen anturin seuraavalla kerralla kun auton alla käyn.
Tuo 5,7 on siellä nyt ihan tarkalleen ja tikku näyttää tason siihen alempaan merkkiin.
No, voihan sen sitten summassa laittaa, mistään ei tietoa löydy, ei googlettamallakaan löytyny 2,5 litraiseen.
Halusin siksi tietää, koska epäilen,että aiemmassa elämässä on tämä Paje käynyt jonkin jutun
ja olen ihmetellyt tuon mittatikun plokista nousevan putken pituutta, kun on kovin lyhyt...
2,5 Tdi -92 Teknisissä tiedoissa 4,5 + lauhdutin + filtteri yhteensä 5,7 litraa
Se vain on aina vajaa, alamerkissä kun sen sitten mittaa.
Kaikki on kyllä tehty oikein ja käytetty lämpimäksi ja sitten seuraavana päivänä mitattu. Levännyt vuorokauden tai yli.
Tietäiskö joku, mikä se määrä sitten...