Jäsenen Speed79 uusimmat tuotokset

  1. S

    Teräspunosletkujen asennus

    Vs: Teräspunosletkujen asennus Tässäpä se kuva letkusta.
  2. S

    Teräspunosletkujen asennus

    Vs: Teräspunosletkujen asennus Ei ole.
  3. S

    Teräspunosletkujen asennus

    Vs: Teräspunosletkujen asennus Joo en sitä niin ottanutkaan ;D Epäilen että joko letkussa on ollut valmistevika tai virhe on nimenomaan sattunut asentaessa letkua sitä on tavutettu liikaa tai sitten jos autoon on tehty jarruremonttia ja satula irrotettu ja käännetty sivuun on letku mennyt...
  4. S

    Teräspunosletkujen asennus

    Vs: Teräspunosletkujen asennus Minun autosta meni se kuuluisaksi muodostunut letku, voin ottaa kuvatkin tänään ja laittaa jakoon niin kaikki näkee minkälainen vaurio kyseessä. teräspunoksen välistä näkyi noin 5mm matkalta sisempi teflon? letku. Ja siitä että onko se nyt varmasti Black diamondin...
  5. S

    Luotettava koneistamo haussa

    Vs: Luotettava koneistamo haussa Voin suositella Lahdenkansityötä. Aina tehneet hyvää työtä ainakin minun kohdallani ja useampi lohko kansi ja kampura käynnyt koneistuksessa.
  6. S

    Evo 4 apuhihnan kiristimen rulla ja ohjain rulla

    Mistäpäin lähtisi etsimään kyseisiä rullia evoon, merkkiliikkeestä haluaisin mennä viimeisenä kyselemään. Olen lukenut täältä että myös pelkän rullien sisällä olevat laakerit voi vaihtaa, onko tietoa minkäkokoiset laakerit niissä on? Voisi hakea laakeriliikkeestä laakerit valmiiksi kun alkaa...
Takaisin
Ylös Bottom