Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Outlanderin takapyörän laakerin irroitukseen tarvis tietoa? Katsoin yhden videon mutta se auto oli vm.2012 ja tässä mallissa vm 2004 on erilainen. Navan pultit on sisäpuolella. Ongelmana on se käsijarru kenkien kilpi, pitääkö se irroitaa vai tuleeko napa siitä välistä?
Mulla oli sellainen tilanne että olin vaihtanut suurimman osan puskista ainostaan toisen alatukivarren vaihdoin. Kannattaa tarkistaa pyöräntuennassa olevat puslat. Kaikki tukivarret kannattaa. Mie en irrottanut perää ollenkaan vaan tunkilla laskin niin alas että sai apurungon yli.
Niinpä, ei mulle kukaan aurauskulien säätäjä ole aikaisemmin huomautellut mistään. Samanlailla ne oli hitsattu alkuperäisessä mutta nyt on uudessa renkaat niin paljon väärässä että joutuu ne säätö prikat ja pultit hommaan.
Kyllä ne oli hitsattu kiinni ja alkuperäisessä myös vielä samoin päin. Niitä voi siirtää kunhan rälläköi irti sen läpyskän ja kääntää 180 astetta. Täytyy varmaan kääntyä merkki korjaamon puoleen. Kiitos kuitenkin.
Vaihdoin kyseiseen autoon apurungon taakse. Käytin sitten nelipyörä kulmien säädössä mutta asentajan mielestä niitä ei voinut säätää kun apurungossa oli säätö prikat hitsattu kiinni. Tarkistin alkuperäisestä ja hitsattu ne oli siinäkin. Kysymys on että onko takana muita säätöpaikkoja kuin...
Niin mie vähän arvelinkin että luukkuhan siihen pitää tehdä. Sen apurungon löysääminen minua arveluttaa. Pitäskö se viedä johonkin korjaamolle? Etupäässä jouduin alatukivarsien vaihdon yhteydessä tekemään molemminpuolin luukut. Nämä kohdat tässä autossa on oudosti suunniteltu.
Onkohan kellään käynyt niin , että takana poikittainen ylätukivarren sisemmässä päässä olisi pulttia irrottaessa alkanut pyöriä tyhjää? Se mutterihan on sen apurungon sisällä. Mitenkähän siihen pääsee käsiksi? Onko ainoa keino tehdä reikä runkoon?
Mitsusta meni kytkimen pääsylinteri ja kun sitä katselin niin hankalassa paikassahan se on. Onko moisen sylinterin vaihtoon hyviä neuvoja? Löysätäänkö se jalkatilassa irti? Minusta se on kinkkisen näköinen homma.
Ongelma on vaan siinä että en ymmärrä tuota kieltä. Mutta sen videon perusteella mulla on ne merkit niin. Ainoastaan se muu mitä selittää siitä vaimentimesta jää epäselväksi?