Jäsenen Tamus uusimmat tuotokset

1. Tamus

L200 ilmaa polttoaineen seassa

L200 -02 2.5 tdi ottaa jostain ilmaa polttoaineeseen. Testattu jakajapumpulle asti mm erillisellä säiliöllä, jossa takaiskuventtiili ja sähköpumppu. Onko ideoita mitä seuraavaksi? Mitä pidempään seisoo, sen pidempi startti tarvitaan. Yön seisomisen jälkeen lähtee käyntiin vain taistelun kanssa...
  2. Tamus

Jäsenyys 2020

Hei kaikki! Jäsenmaksulaskut ovat lähteneet 8.1.2020 ja tänään on lähetetty muistutusviesti, sekä poistettu memberoikeudet maksamattomilta. Jos koet että joku virhe on tapahtunut, haluat laskun maksusta, member-oikeudet takaisin tai haluat liittyä jäseneksi, niin viestiä allekirjoittaneelle ja...
  3. Tamus

Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana

Päivitystä listaan. 1. Datsun 100 AF II -77 2-13. Toyota Corolla KE-20 (Näitä ollut vuosimalleja 71-75. Vakio 1,2 tekniikasta vähän piristettyyn 1,5:een saakka. (Maailman paras auto) 13-18. Volkswagen Beetle 1200 (Näitä ollut kuusi kipaletta vm 69-75, joista yksi "täysverinen kiihdytysauto")...
  4. Tamus

Rata SM

Ihan mielenkiinnosta, sattuuko foorumilta löytymään ketään, joka ajaisi jotain rata SM-sarjaa? Itselläni keväällä tarkoituksena, jos luoja vaan suo, niin mennä suorittamaan AKKn rataleimatutkinto ja yrittää ajaa V1600 luokassa testiksi pari kisaa ja olisi kiva vähän kuulla mitä on...
  5. Tamus

Näyttely/messuautoja 2020? Myös "henkilökuntaa"

Jos Tampereelle HRRSään on kerholla mieli lähteä, niin olen mukana auttamassa järjestelyissä. Autoa ei ole tarjota näytille.
  6. Tamus

M: Volkswagen Passat variant 1,9TDI -07

Myyntiin hyväkuntoinen vasta leimattu Passatti. Paljon laitettu uutta osaa ja kohtuu kilometrit. Alustaa, jarruja, moottorinohjausta, antureita yms yms yms päivitetty. Jakopää tehty 40 tkm sitten. Hyväkuntoiset kahdet renkaat aluilla. Kaikenlaista herkkua Webastosta lähtien. Tarve isommalle...
  7. Tamus

M: Galant EA 2,0 -98

Nyt olisi maailman paras luottopeli uutta omistajaa vailla. Tästä ei auto paljoa parane. Varmaa ja hyvää kyytiä. Hyvin huollettu, siisti Galantti, tosi pienillä kilometreillä. Katsastettu 30.11.19. Ei ole varaa pitää kahta autoa liikenteessä ja seisottamalla nämä ei parane. Auto liikkuu...
  8. Tamus

Tamuksen EA Galant -98

Kilometrejä 230 330 Edellämainitus viat korjattu, eli pakoputken vuoto, öljyt/suodatin. Lisäksi taakse uudet iskarit, joka kulmaan uudet jarrupalat ja levyt sekä vasemmalle raidetangon pää uusittiin. Leima tuli 30.10. Samalla päätin laittaa Galantin myyntiin, koska ei ole varaa pitää kahta...
  9. Tamus

Galant A163 "Mustiainen"

Piti ottaa Mustiaista käyttöön talvea varten, mutta jarrut onkin aivan jumissa ja lisäksi etupäässä on jotain "vinksallaan". Meillä on tallin laajennusprojekti meneillään ja kaksi kilpuria korjattavana, joten nyt saa Mustiainen jäädä jonon hännille odottelemaan vuoroaan. Se siirtyi talvisäilöön...
  10. Tamus

J0nen RVR

Upeaa! Vaikka edelleen sydämeen sattuu ajatella tätä toisen omana, niin olen kyllä tyytyväinen, että sen myin tuollaiselle, jolla se saa ansaitsemaansa hoivaa. Itselläni se olisi rapistunut ajan ja rahan puutteen vuoksi. Mahtavaa!
  11. Tamus

Olitko se sinä?

Kukas liikkuu hopeisella seiskalla Laihian tienoilla? Pääsiäisenä olit mm Laihian K-Marketin pihassa ja tänään maanantaina Vähäkyrön kirkon parkin lähellä. Tuulillasissa lukee Evolution ja helmoissa punaiset Brembon tarrat. Ihailin autoa jo viikonloppuna Laihialla ja tänään miehen kanssa...
  12. Tamus

voi poistaa

Mä voisin ostaa. Laitan viestiä.
  13. Tamus

4G Galantin rengaskoko

Muistaakseni mulla orkkisvanteet on 14" ja oon käyttäny 15" piikkipyöriä alla. Eiköhän sinne 16" tuumaakin ainakin korkeuden osalta sovi, jos 15" korkeaprofiiliset piikkipyörätkin siellä pyörii.
  14. Tamus

O: Vanteet EAhan

Moikkelis koikkelis! Eli hakusessa EAhan sopivat 16" tai 17" vanteet. Jos on ajokelpoiset kesäpyörät päällä, niin vieläkin parempi. Silmää miellyttää eniten 5-puolaiset, mutta olen aina avoin kaikille ehdotuksille. Tarjoa kuvan kera vaikka Watsappiin tai sähköpostiin. Tanja O45 3585666 /...
  15. Tamus

EA Galantin osia, CB Lancerin osa

Mä voisin sit ostaa.
Ylös Bottom