Jäsenen Tedveemu uusimmat tuotokset

  1. T

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Kiitos tästä! Täällä sentään saa apua toisin kuin tuolla Facebookin puolella
  2. T

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mun mielestä tää on CB-Lancer mutta varmaks en osaa sanoa. kun en oo kerinnyt autoon niin paljoo vielä perehtymään.. kuitenkin huiman viikon ollu mun omistuksessa
  3. T

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Minkäs evon puskuri menee suht pienellä muokkauksella/heittämällä - 92 lancerin keulille ja mikä jako ja keskireikä näissä sattuis olemaan? Google ei sitä mulle kertonut..
  4. T

    Lancer 1.6 glxi 92 tyhjäkäynti heittelee

    Vs: Lancer 1.6 glxi 92 tyhjäkäynti heittelee Syttyy käynnistäessä mutta sammuu kyllä. Kerran ajossa sytty mutta otin akunkengän irti niin ei ole syttynyt sen jälkeen.. Entinen omistaja vaihtoi lambdan ja ilmamassamittarin tunnistimen mutta nekin oli purkaamo-osia
  5. T

    Lancer 1.6 glxi 92 tyhjäkäynti heittelee

    Morjensta ostin tuossa viime viikolla - 92 lancerin niin tyhjäkäynnillä kierrokset välillä seilaa 1-2 tonnin välissä. mutta sitten kun auton käynnistää uudelleen niin ongelma katoaa ja käy normaalisti.. Samoin 5 vaihteella kun ajaa hetken aikaa 3 tonnin kierroksilla ja sitten ei anna kiertää 4,5...
Takaisin
Ylös Bottom