Jäsenen TepiA uusimmat tuotokset

  1. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Vs: Phev ei mene ev-tilaan Sehän se oli Hollannissa laitettu ylimääräinen ajonestolaite. Niin kuin Harri K:n jo aikaisemmin arvelit. Mega-Auto hoiti hienosti purkuhomman :peukku.
  2. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Vs: Phev ei mene ev-tilaan kokeilin vielä apuvirtaa. Kytkin sen akkuun mutta ei ollut apua.
  3. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Vs: Phev ei mene ev-tilaan Akku otti ladatessa virtaa reippaasti ja noin 6h jälkeen laski 0,5A:iin. Ei ollut latauksesta apua. Onko sitten niin sökö ettei anna virtaa tai sitten on jotain muuta. Sama asc-herja eikä mene ready tilaan.
  4. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Vs: Phev ei mene ev-tilaan En ole pitänyt lätkää mukana. Täyty kokeilla. Kiitos vinkistä. Rupesin lataamaan 12V akkua ja sehän on tyhjä. Olisko se menny. Eka pakkasilla ilmeni. Poika oli käynnistänyt auton. Pistänyt puhaltimet täysille ja mennyt raappaamaan laseja. Moottori oli kuitenkin...
  5. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Vs: Phev ei mene ev-tilaan Musta lätkä on sisältä tyhjä.
  6. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Vs: Phev ei mene ev-tilaan On tuontiauto ja musta lätkä tuli avaimien mukana. Mitä patteria tarkoitat? Avaimenko? Jos otan 12V akun kaapelit irti meneekö paljon asetuksia uusiksi?
  7. T

    Phev ei mene ev-tilaan

    Moi, tuli ongelma 2014 Phev. Käynnistäessä tuli ilmoitus ASC system service required. Ei mene ready tilaan ja vaihteenvalitsin jää N:lle. Onko kellään tullut samaa vastaan ja onko korjaamolle hinausauton kyyti ainut vaihtoehto vai löytyykö keltään neuvoja mitä voisi itse kokeilla?
  8. T

    Sisätilan esilämmitys

    Vs: Sisätilan esilämmitys Moi, Saitko esilämmityksen toimimaan?Minulla myös 2014 PHEV navi ja samoin olen yrttänut valikosta saada lämmitystä ajastettua mutta ei ole onnistunut. Pitäisikö toimia manuaalisesti asetettuna vai pitääkö aina asettaa etäohjattuna? Mulla tuontiauto ja langattoman...
Takaisin
Ylös Bottom