Jäsenen Timop uusimmat tuotokset

  1. T

    Evo 8 ilmastointi ongelma

    Vs: Evo 8 ilmastointi ongelma Moi, mulle tuon teki ilmastointihuoltoliike, ei ollut itsellä aikaa alkaa purkimaan autoa, ja auto on Outlander Turbo, joten en täysin EVOn tilanteesta tiedä. Saa kaiketi tehtyä paikoillaan, jos mahtuu. Tuossa Outlanderissa huoltaja tekin sen kyllä tosi nopsaan...
  2. T

    Evo 8 ilmastointi ongelma

    Vs: Evo 8 ilmastointi ongelma No niin, nyt on prikka otettu kokonaan pois ja ilmastointi toimii :peukku
  3. T

    Evo 8 ilmastointi ongelma

    Vs: Evo 8 ilmastointi ongelma Joo, kun kerta aloit puhumaan tuosta WSM:stä, muistin että sellainen on tuolla kovalevyn kätköissä ja siellähän tuosta on tosiaankin maininta... Onkohan noita shimmejä Suomesta saatavilla, vai tulkitaanko tuota Suomessa merkkihuollon puolesta niin, että kompura...
  4. T

    Evo 8 ilmastointi ongelma

    Vs: Evo 8 ilmastointi ongelma Moi, Minulla on sama ongelma kuin ylemmillä keskustelijoilla, elikä toimii hetken ja sitten ei viilennä. Auto on hieman eri, mutta moottori kaiketi melko sama: Outlander Turbo... Käväisin tänään ilmastointihuollossa ja kylmäaineet vaihdettiin. Korjaaja alkoi...
  5. T

    Outlander Turbon kulutus

    Vs: Outlander Turbon kulutus Moi Tässä nyt muutaman "tankillisen" omistaneena ajotietokoneen mukaan kulutus on "normaaliajossa" n. 10.5 litraa/ 100, mutta mielestäni ajotietokone näyttää jonkin verran liikaa. Olen jonkin tankillisen yrittänyt ajaa mahd. taloudellisesti, mutta eipä sitä vielä...
Takaisin
Ylös Bottom