Jäsenen tomtom uusimmat tuotokset

  1. T

    evo 7 verot

    Vs: evo 7 verot Mä olin katsovinani, että viime vuoden lopussa olis ollut muutamat verot johonki 3000e-3500e välille. Koska on tullut tollaset verot? Vai olenko lueskellut ihan omiani...
  2. T

    Evo 7:aan ratin vaihto

    Vs: Evo 7:aan ratin vaihto Okei. Jotenkin oli ajatus varmaan noista vanhemmista just, ettei rs:ssä bägiä ole. Jos verrokkia ei sitten ole niin ratin vaihto bägittömään on varmaan lain puitteissa aika mahdotonta..?
  3. T

    Evo 7:aan ratin vaihto

    Hei. Saako JDM 7 Evoon vaihtaa raitin airbagittömään kun siitä on kuitenkin toi RS olemassa jossa ei tyynyä ole? Vai saako koska ei ole tyyppihyväksytty? Ja jos saa, niin pitääkö olla vaihdettu jo rekisteröintikatsastusvaiheessa vai voiko muutoskatsastaa myöhemmin?
  4. T

    EVO III GSR ja RS erot.

    Vs: EVO III GSR ja RS erot. Ohjauksen pitäisi RS:ssä olla GSR:ää nopeampi. 2.1 kierrosta vastaan 2.3.
  5. T

    Evo IV RS

    Vs: Evo IV RS No kallis ja kallis, käytännössä uus kuitenkin :) Joo, kyllä täälläkin on tavoitteena joskus omistaa TME. Ja vaikka rhd:na jos ei lhd:hen rahat riitä. Joskus sit...
  6. T

    Evo IV RS

    Vs: Evo IV RS Jep, ainakin tosiaan jos hintoja katsoo esim. ruotsissa just. Seiska ja kutonen samoissa hinnoissa ja kasi selvästi kalliimpi. TME:t sitten onkin jo seiskoja kalliimpia usein.
  7. T

    Evo IV RS

    Vs: Evo IV RS Samaan OT:hen... Eli miksi seiska on kasia parempi? Itse ymmärtänyt että seiska on näistä uusista se vähiten haluttu.
Takaisin
Ylös Bottom