Jäsenen TuNppu uusimmat tuotokset

  1. T

    Muuttaako Power FC latausjännitettä?

    Vs: Muuttaako Power FC latausjännitettä? Tuo on 6 evon purkki mikä on kiinni. Itse olin siinä uskossa että ei ole muuta eroa vitosen boksiin kun flektin pinnit, mut näyttää siltä että on jäänyt allekirjoittaneelta huomaamatta että toinen niistä laturilta tulevista johdoista (sinivalkoinen)...
  2. T

    Muuttaako Power FC latausjännitettä?

    Vs: Muuttaako Power FC latausjännitettä? No helkuta sentään! Mä kolme kertaa vaihtelin ecua edestakaisin ja joka kerta sama juttu: apexi hieman yli 12v ja oma 14.4v.. Ecun johdoissakaan ei näyttänyt olevan mitään merkkejä vaurioista tms. Technican Information Manualin mukaan kaksi johtoa menee...
  3. T

    Muuttaako Power FC latausjännitettä?

    Kohteena Evo5. Tuossa taannoin huomasin Apexin kapulasta että latausjännite oli liian matalalla (11.7v). Sulakkeet tarkastin ja yleismittarin kanssa pyörin konehuoneessa kuin ryssä anttilassa sillä loppupäätelmällä että kaikki on kunnossa mut ei vain lataa enempää. Laturi pois ja uutta tilalle...
  4. T

    Evo 5 Kampiakselin hihnapyörä.

    Vs: Evo 5 Kampiakselin hihnapyörä. Onko tuon vakion siivapyörän vaihdosta kiinteään malliin koneen keston kannalta haittaa?? Luulisi värinöitä ilmaantuvan?? Tuttu diisselivirittelijä kertoili että ainakin kutoskoneissa katkoo herkemmin kampiakselin noi värinät..
  5. T

    Evo 5 + Power FC mutta mikä MAF?

    Vs: Evo 5 + Power FC mutta mikä MAF? Kiitoksia vastauksista! Tämä oli juuri sitä mitä kaipailinkin! Tuo CeddyMod on mennyt meikäläiseltä täysin kyllä ohi, vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Ongelmaksi tulee vain peukalot keskellä kämmentä tuon ecun muokkaamisen suhteen...
  6. T

    Evo 5 + Power FC mutta mikä MAF?

    Moro. Hommelin nimenä on siis evo5 ja siihen olisi hakusessa hieman suuremmille konetehoille riittävä ilmamassamittari. Olen näiden foorumijutustelujen perusteella antanut itseni ymmärtää että mentäessä lukemissa 450-500 paikkeille niin vaihto olisi aiheellista. Voi olla hieman ylivarustelua...
Ylös Bottom