Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tästähän päästään juuri siihen jos on vuotoa pakoputkessa jolloin lambda näytttää sitten laihaa seosta ja auton ecu koittaa korjata sitä rikkaammalle. Siksi se haisee bensalle ja on oikeasti rikkaalla seoksella mutta jos putki vuotaa ennen lambdaa nii tulos on tämä. Edelleen korjaa se...
Itse olen muutamasta abs-ohjainlaitteesta, jotka tässä mallissa taitaa sijaita peräkontissa verhouksen takana niin joutunut hieman liittimien pinnejä kiristämään kontakti häiriöiden takia.
Itse en ole käyttänyt missään diesel tai bensa koneessa mitään lisäaineita. Jotkut käyttää ja vannoo niiden nimiin. Jokainen päättäköön että haluaako käyttää vai ei.
Sen piipityksen ja tekstin jälkeen jos kuljettaja ei reagoi niin auto alkaa itse jarruttamaan. Mutta jos itse höllää kaasun tai painaa jarrua niin järjestelmä ei tee mitään, koska silloin on oletus että kuljettaja on havainnut varoituksen ja esteen itsekki. Jos haluaa kokeilla niin laita vaikka...
Onkohan autoon vaihdettu tarvike tuulilasi? Pari tullut vastaan joissa tarvike tuulilasin aukko on hieman väärässä kohdassa ja täten järjestelmä ei toimi.
Korjaat tuon älyttömästi vuotavan pakoputken ihan ensin. Lambda arvon mukaan käy ihan pirun laihalla. Lambda anturin vikaahan et voi putken päästä todeta millään koska putken päästä tulevan lambda arvo on vain ilma/polttoaineen suhde. Ja vanhempien mitsujen vikakoodeja on ihan turha katsella...
Joskus tuli samanlainen grandis homma vastaan ja edes alkuperäiset levyt eivät käyneet. Aikani ihmettelin ja metsästin niin NF Partsin levyt olivat käypäiset, koska niissä ei ollut sellaista ulkonevaa huullosta.