Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
@grizzly kysymystä...
Itsellekin selvisi vasta tuota huoltokirjaa katsoessa, että omassa on kyseessä 100 Year edition. Ruotsin tuonti. Käyttöönotettu 12/2017.
Varustetaso on kyllä luokkaa erinomainen.
Mistään en kyllä tiedä onko tuossa akuston esilämmitystä....onkos sulla "tietoa"?
Ajattelin ajella vielä hetken ennenkuin menen testauttamaan akun. Kilometrejä 130000 vasta.
Ja takuuta ymmärtääkseni tuonne 2025 joulukuulle saakka. Nykyisellä kapasiteetilla menee vielä perus päivittäisajot.
Ei liity aiempiin kysymyksiin mutta topicciin kyllä. Elikkä onko jotain aavistusta akun kunnosta näin nollakeleillä täyteen ladatun akun kanssa... minkälaista rangea on oletettavissa/odotettavissa.? Itsellä 2017 phevin kanssa näyttelee sellaista 17-19km.
Itselleni vastaten...
Tänään keskustelin supportin kanssa ja loppujen lopuksi tuli ohje laittaa laitteen asetuksista passthrough asetus päälle ja homma alkoi toimia. Hieman kyllä hämmästelin, että ko asetus ei oletuksena ole päällä ja asennusohjeissa ei mainintaa asiasta. Tässä siis tämä tarina...
Onkohan kenelläkään kokemusta tällaisesta aiheesta. Tilasin tuollaisen AAWireless palikan saadakseni android auton langattomaksi. Ei vaan ota toimiakseen. Asennus menee kutakuinkin ohjelman proseduurin mukaisesti, mutta siinä kohtaa kun AA:n pitäisi ilmestyä näytölle niin ei vaan tapahdu.
Taistellut myös tämän kanssa. Softahan on perin susi ja uuden puhelimen/androidin kanssa todella huonosti toimiva. Tapa jolla itsellä remote onnistuu (S22 ja Android 14) on se, että lentotila päälle ja sitten "käsin" yhteys auton wifiin ja sen jälkeen softa saa yhteyden ja toimii. Järjetön...