Jäsenen zippo uusimmat tuotokset

  1. zippo

    Tunneside autoon vai ei ?

    :o Meninkin luopumaan Mitsustani mutta jäi sentään omaan sukuun. Miten siitä voi jäädä haikea tunne? Ikäänkuin olisi menettänyt jotain muutakin kuin rautaa ja peltiä ;D Galantti toimii hyvin ja haitarikin tuli uusittua yms... No kunhan purnasin "tunteitani" haha Ei voi olla totta ;) Kiitti...
  2. zippo

    Vetonivel? Galant -91

    Vs: Vetonivel? Galant -91 Kiitos kaikille vastauksista. Valaisikin asiaa tarpeeksi hyvin. Eli laitan sitten tuon Motonetin paketin, koska ajelen lähinnä "rauhallisesti" ;) työmatkat ja vapaa-ajan reissut n.50km / vrk.
  3. zippo

    Vetonivel? Galant -91

    Vs: Vetonivel? Galant -91 Huoh :-\ No nyt on jokatapauksessa vasen ulompi vetari (menny). Kyllähän sillä ajelee mutta aika ikävää ääntä pitää kun kääntyy tiukkaan vasemalle. Samasta paikasta vasemmalta kuuluu joissain tietyissä käännöksissä oikealle. Motonetin ulomman vetarin pakkaus siis...
  4. zippo

    Vetonivel? Galant -91

    Vs: Vetonivel? Galant -91 Olin unohtanut tämänkin asian ilmoittaa. Eli ei ollu isokaan vika ainoastaan piti vaihtaa ne olikohan ne sen ns. Koiranluun kumit, puslat vai mitkä ne nyt olikaan mutta molemilta puolilta oli niin väljät, että ne kolisi ja kalisi kuin viimeistä päivää. Olin tietysti...
  5. zippo

    Vetonivel? Galant -91

    Vs: Vetonivel? Galant -91 :D Niin jakun olin juuri ajatellut Motonettiä. No aivan sama kun ajattelin huristella :driver kymppitonneja vielä ennenkuin 300 000 km täyttyy niin siten en halvinta etsi. Kiitos vinkeistä ilmoittelen sitten kun olen paikallistanut vian. Halliin pääsen ensiviikolla...
  6. zippo

    Galantin 88-92 pitkien liitin

    Vs: Galantin 88-92 pitkien liitin Omaani löytyikin syy ja ihmetyttikin >:( Kun siis aluksi toimi molemmat pitkät ja toinen lähivalo. Lähivalon vaihdon jälkeen paloi kaikki hetken sitten paloi isosulake ja pitkä. Sen jälkee toinen lähivalo. Pitkillä poltti rautalangan poikki (väliaikainen...
  7. zippo

    Vetonivel? Galant -91

    Vs: Vetonivel? Galant -91 Eli ei tingitä pienestä €. Nimenomaan kun on veto päällä ja kääntää oikealle niin laimea tasainen pauke (ei kova ääninen) ainakaan vielä. "Jos veto päällä taas kuuluu jotain raksutusta/pauketta niin sitten varmaan vetarin ulompi murros. Jossain isolla parkkiksella on...
  8. zippo

    Vetonivel? Galant -91

    Onko se siis vetonivel menossa Vasemmalta tai oikealta kun oikealle kääntää jyrkästi kuuluu "sarjanarinaa" ? ja pitäisikö uusia molemma kerralla vai onko sillä niin merkitystä?. Käytettyjä ei kannata kuulema hankkiakkaan eikai uusikaan montaa kymppiä ole?. :-\
  9. zippo

    Galantin 88-92 pitkien liitin

    Vs: Galantin 88-92 pitkien liitin Tuilipa törmättyä samaan itsekkin. kärähti oikea lähivalo, vaihdoin ja meni 40A sulake (vihreä, lasikansi) konepellin alta. Samalla luulin, että pitkät "paloi" huomasin erinlaisuuden. kolmikantaisessa liittimessä kaksikantainen pitkän poltin. Lamppu ei...
  10. zippo

    Galant (1988-1997) Moottoriviat.

    Vs: Galant (1988-1997) Moottoriviat. viitaten kirjoitukseeni "Lähetetty: 05.09.09 01:15Kirjoittanut: zippo " ja syy on vain takana. Koitan vielä selvittää sitä narinaa välillä? (takaiskarista luulen) ainakin läheltä. Tuntuu, että hiljaisella vauhdilla 20-50km/h kuuluu kääntyessä ja Esim...
  11. zippo

    Galant (1988-1997) Moottoriviat.

    Vs: Galant (1988-1997) Moottoriviat. "samaan tahtiin kun EA galluissa joissa on aina se pitkittäissauma ruosteessa.. -..taka-akselia e33:sta .Kirj: mystinengalant " Mistähän saisi noita tietoja "suomeksi" Kun mekaanikko en ole. Näkyykö se jostain silmin? tarvitseeko auto nostaa? Osia ostaa...
  12. zippo

    Galant (1988-1997) Moottoriviat.

    Vs: Galant (1988-1997) Moottoriviat. Jos hakemalla haen "vikaa" niinkuin tein. Niin ainoa mikä kuului korvaan "radion ollessa kiinni" mutta ei tuntunut oli vasemmanpuolen takaiskarin hiljaista nitkahdusta - nirahdusta? kääntyessä vasemalle. Mutta sai olla korva tarkkana tosiaan. Tämäkin loppui...
  13. zippo

    Galant (1988-1997) Moottoriviat.

    Vs: Galant (1988-1997) Moottoriviat. No niin nyt on kaupat tehty. Aikaisemmista kyselyistäni päätellen ja muutenkin enhän itse tuota vikalistaa tosiaankaan ole kirjoittanut. Vaan HS kuten ilmi tulikin ja siksi se on sitaateissa. Olisin kirjoittajan laittanut mutta se ei tule ilmi siitä. Voiko...
  14. zippo

    Galant (1988-1997) Moottoriviat.

    "Galant (1988-1997) Moottoriviat Sylinterikansivikoja. Kannessa hiushalkeama. Moottori kuluttaa öljyä. Moottorin ylikuumenemisia. Kannentiivisteen palamisia. Syynä on jäähdyttimen puhallinvika. Jos moottori nakuttaa käynnistyksen jälkeen, vika voi johtua tukkeutuneista hydraulisista...
  15. zippo

    Tekniset tiedot-sivut?

    Vs: Tekistet sivut- tiedot Niin tarkoitin lyhenteitä sanoista ja itse koneen tarkastelua?. Taidan jättää ammattilaisille. "artikkelit" ja http://www.mitsubishiclubfinland.com/wiki/index.php?title=Vikakoodien_lukeminen
Takaisin
Ylös Bottom