Moottorinohjaus Evo III

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Kuka se oli tehny aiheekin tästä uudemman ecun laittamisesta?

Nimimerkillä; Taitaa olla itselläkin edessä...
 

EvoKolo

New Member
Liittynyt
7 Syyskuu 2020
Joo kiinnostaa todellaki. On edessä kunhan saa koneen rakennuksen aloitettua. Talveks tekemistä aikase paljon ni tää jeesais ku löytäs hyvän boxin mitä pääsis säätämään ja hakemaan ominaisuuksia ulos patista
 

K.T.M

New Member
Liittynyt
3 Marraskuu 2009
Minun pitäisi kilpa-autoon vaihtaa Gemssin tilalle Motec, minkä mukana tuli Evo 5:n välijohtosarja. Eikös uudemmissa ollut hieman eri järjestyksessä piuhat? Tietäisikös joku kertoa tarkemmin tästä aiheesta?
 

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Minun pitäisi kilpa-autoon vaihtaa Gemssin tilalle Motec, minkä mukana tuli Evo 5:n välijohtosarja. Eikös uudemmissa ollut hieman eri järjestyksessä piuhat? Tietäisikös joku kertoa tarkemmin tästä aiheesta?

Mulla oli aikanaan Kolmosessa Apexin Power FC. Purkki oli tarkoitettu Evo vitoseen mutta siinä oli (Apexin?) välijohtosarja jolla sopi suoraan kolmoseen. Löytäiskö sellaisen vielä jostain esim. Ebay?
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Sai noita välijohtoja sekä "adaptereita" vielä pari vuotta sitten ainakin jenkeistä tilaamalla mutta tykkäsivät olla kalliihkoja (toki rallimiehillä voi olla eri käsitys kalliista kuin persaukisella kotitalliropaajalla). Silloin sai myös liittimiä pinnejä jne irrallaan joista sai näppärästi itse väsättyä myös.
 
Ylös Bottom