Hakutulokset

1. J

Outlander 2.2 DID safemode/moottorinhäiriövalo vm.-12

Tuohan on kultaakin kalliimpaa, tai ainakin ollut, 3 l n. 600 euroa liikkeissä, tuo mun 'kusi pussin' sisällön kuulemma voi ruiskuttaa toiseen 'kusipussiin', sehän on näissä infineumin F7995 kusta
  2. J

Jos joku tarttee tuota dpf kusta, minulta löytyy n. 1 1/2 litraa,
  3. J

Itse poistatin koko dpf:n mekaanisesti että ohjelmallisesti muutama kuukausi sitten turbotecillä oulusa , dpf ohjelmointi ja moottorin optimointi=185-190 hv myllyyn maksoi 500 euroa, nyt kun uuden turbon laitatan, poistan egr:n ja käytän vielä egr ohjelmoinnisa samassa liikkeessä, hinta 100 euroa
  4. J

Tänään lähti tilaukseen uusi kunnostettu turbo turbotukulta, hinta 559 ekeä, takuu 36 kk, jospa se vika valo tällä korjautua, kun mr muscle ei tuonut toivottua tulosta, autolla nyt ajettu 239 tkm, turbokin on kuiten kuluva osa
  5. J

Itsellä kanssa turbon kanssa ongelmaa,menee "vikatilaan",eli pudottaa tehot puolitehoille aina joskus,muutaman kerran puolessa vuodessa,viikonloppuna poistin dpf:n sisuskalut ja uudelleen ohjelmointi tänään ja tehon nosto n.180 hv.dpf:n kierto-ohjelmointi onnistui hyvin Onko kellään kokemuksia...
  6. J

Outlander 2.2 156 hv psa:n dpf puhdistus

Onko kellään kokemuksia kyseisen moottorityypin dpf:n puhdistamisesta tai poistosta,kun itellä jo temppuilee viikoittain,vuosi sitten tehty puhdistus delta autosa,mutta enemmän kosmeettinen puhdistus oli,toimi muutaman kuukauden oireitta,autona 2010 2.2 riiseli psa:n koneella,ajettu 230 tkm
  7. J

Outlander 2010 mallin sähkösäätöinen kuskin penkki

Vastaan itse kysymykseen,eli vika löyty kallistuksen säädön mikrokytkimestä,kosketushäiriö,jonka pystyy itse korjaamaan pistämällä electro suihketta mikropiiriin kosketuspinnoille ja vähän herkisrelemällä liukupintoja kytkimellä,aikaa meni n.30 minuuttia,kaikkea ei tartte teettää...
  8. J

Outlander 2010 kovalevy

Ongelmana akun vaihdon jälkeen kovalevy ei jatka enään siitä,mihin edellinen biisi jäi,vaan aloittaa kovalevyltä soittamisen ensimmäisesti albumista,myös kello on 2 tuntia väärässä ajassa,vaikka sen muuttaa suomi aikaan,onko mahdollista "resetoida" jotenkin multimediakeskus?
  9. J

Outlander 2.2 hdi huoltokysymyksiä

Vs: Outlander 2.2 hdi huoltokysymyksiä Itse käytin vasta 200 tkm huollossa autojannarilla vihannissa, Huollossa vaihdettiin kaikki öljyt,myös automaattilaatikon öljyt,kaikki suodattimet, jakopää kaikkine hilppeineen Itse vein ainoastaan moottori öljyn,kaikki muu tuli liikkeen kautta,hinta...
  10. J

Outlander 2010 mallin sähkösäätöinen kuskin penkki

Elikkäs penkistä mennyt rikki kuskin penkin selkänojan säätö eteenpäin,taaksepäin toimii onko jollakin vastaavaa vikaa ja miten vian voisi korjata kotikonstein,vai pitääkö viedä marmooritiskille hoitoon? Kaikki muut säädöt toimii oikein,tuo vikakin on pikkuhiljaa tullut,pari vuotta pätkiny säätö...
  11. J

Outlander 2010 musiikkikeskuksen kovalevy

Vs: Outlander 2010 musiikkikeskuksen kovalevy Vaihto tehtiin liikkeessä ja kaikki vikakoodit nollattiin
  12. J

Outlander 2010 musiikkikeskuksen kovalevy

Moi kaikille ja hyvät pääsiäiset Autona Outlander 2010 Ongelmana Rockford järjestelmän kovalevyn toimimattomuus oikein Autoon vaihdettiin pakasilla uusi akku ja sen jälkeen Rockford järjestelmän kovalevy ei enään ole toiminut oikein,kun virta laitetaan päälle ja musiikkikeskus lähtee toistamaan...
  13. J

Outlander dpf filtteri

Hyvät uudet vuodet kaikille foorumisa Ajattelin tehdä vähän päivityksiä tännekkin Autonahan minulla on tuo Outtis 2,2 automaatti kiisseli 2010 ja kilometrejä tällä hetkellä 201 tkm ja itse ajanut noista 1 1/2 vuoden aikana vajaa 30 tkm 2 viikkoa sitten käytin 200 tkm huollon,en...
  14. J

infineum 7995 diesel lisäaine

Vs: infineum 7995 diesel lisäaine Joku adapteri tuossa näyttäs tulevan mukana,olisko kellään tietoa sopiiko se tuohon pussiin,tuon saman litkun saa ulkomailta n.90 euroon kotia toimitettuna Esim. Tuolta menee vähän yli satkun mutta löysin joku päivä n. 90 euroonkin , en nyt vaan muista sivua...
  15. J

Vs: infineum 7995 diesel lisäaine Niin,tuohan on purkki tavaraa,ei sitä helkutin pussitavaraa,mun autosa on vaihtopussi,ei lisäainesäiliö,vai pystyykö tuon pussin jotenkin täyttään...
  16. J

Olisko kellään tiedosa mistä tätä kyseistä 'kusta'kannattaa tilata,suomesa maksaa 449 euroa pussillinen omaan autoon,autona mitsubishi outlander 2.2 hdi 2010,ebaysäkin halvimmillaan 336 euroa pussillinen,voi helvetin perkele näitä nykyautoja.....
  17. J

outlanderin dpf vikavalo sytty

Vs: outlanderin dpf vikavalo sytty Käytin tuon outlanderin huoltoliikkeesä ja vikakoodina oli P1446 koodi ja näytti myös että lisäaineen alaraja saavutettu,uusi lisä aine hinta 450 euroa plus työ 100 euroa sisältäen vikakoodin poiston Tuo perkuleen lisä aine on tuossa mallia pussi, ja ei...
  18. J

outlanderin dpf vikavalo sytty

Kyssäriä taas kaikelle kansalle Eli onkohan kyseessä dpf filterin rikkoutuminen,vai tuon lisäaineen loppuminen ureatankista Toinen Kyssäri,kannattaako vaihtaa tuo dpf filtteri, jos se on hajonnu,vai tehdä dpf-off ohjelmointi ja minkähän hintanen tuo ohjelmointi on Kyseessä outtis 2.2 hdi...
  19. J

outlander lisävalo asennus

Vs: outlander lisävalo asennus Täytyy kyllä sanoa että ei tartte enää pimeässä ajaa,sen verta tehokas tuo valo on Ei voi kuin suositella hinta-laatusuhdetta Näkyvyys pimeässä n.kilometri ja leveyttäkin riittää nähdä mettästä tulevat hirvet Kiitos kaikille vinkeistä , taas tuli 180 euroa...
  20. J

-10 outlanderin valot

Vs: -10 outlanderin valot Ok,kiitti vastauksesta Samppa80,eipä noita ongelmia enää ole kun laitto keulaan Wlightin typhoon 590 led paneelin,nyt näkee varmaan kilometrin päivänvalossa ajaa pimeällä
Ylös Bottom