Hakutulokset

1. KaeVuRi

syysmiitti simeonin tiluksilla 22.10. klo 14 alkaen

Vs: syysmiitti simeonin tiluksilla 22.10. klo 14 alkaen http://www.tapahtumakuvat.com/temp/marbacka2011/ Ei tuolla kauheesti autoista ole kuvia! ;D
  2. KaeVuRi

Evo 3 ECU / tiedonkeruujärjestelmä.

Vs: Evo 3 ECU / tiedonkeruujärjestelmä. Jos on pakko Evon konetta virittää niin aftermarket ECUa vaan... Tosin eiköhän ECU:n uudemmistakin Evoista saisi toimimaan Kolmosessa ja se ajaisi melkein saman asian kuin aftermarket-ECU?
  3. KaeVuRi

MTV3 MAX: Virittäjät

Vs: MTV3 MAX: Virittäjät :peukku
  4. KaeVuRi

MTV3 MAX: Virittäjät

Vs: MTV3 MAX: Virittäjät Linkkejä kehiin!
  5. KaeVuRi

Evo 3 öljynjäähdytin

Vs: Evo 3 öljynjäähdytin Etit jostain romikselta vaikkapa e15 Galantin TD:n/Turbon öljyjäähyn. Sopii ihan pienellä sovittamisella.
  6. KaeVuRi

Löytyyko jostain koneistamosta "torque plate" Evo 4-9 lohkolle?

Vs: Löytyyko jostain koneistamosta "torque plate" Evo 4-9 lohkolle? Tässä kun näköjään on stressilevystä keskusteltu, niin itselläni on tarkoitus tehdä inssityö juuri k.o. aiheesta. Tarkoituksena on mitata 3D-mittauslaitteella sylinteriputken malli ja mitat ensin ilman kiristystä ja sen jälkeen...
  7. KaeVuRi

Evo 3 etupuskurin tukirauta = normi CB-Lancerin etupuskurin tukirauta?

Onko kellään ollu puskuri-jumppia Evon kanssa vaikka purkuautoa purettaessa? Kun yhdestä omasta puskurista on metallirunko pahasti vääntynyt, mutta puskurin muoviosa suora. Joten tuli mieleen mahtaakohan normaalissa CB-Lancerissa olla etupuskurissa saman mallinen tukirunko? Vai onko...
  8. KaeVuRi

PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Meinasin tulla ja Anderz nappaa mut taas tästä koululta kyytiin? ;D
  9. KaeVuRi

Eurocruising 27.8.2010 (Vantaa)

Vs: Eurocruising 27.8.2010 (Vantaa) Tulisin toki muuten, mutta pitää itse olla Alastarolla suunnittelemassa ja tekemässä rataa jo perjantai-iltana lauantaiseen FPDA R#5 osakilpailuun. Sinne sitten kaikki lauantaina Eurocruisingien jatkoille katsomaan Suomen drifting-historian kuskirikkainta...
  10. KaeVuRi

Kiikala BurnoutParty 2010 kuvia

Vs: Kiikala BurnoutParty 2010 kuvia Hyvät kuvat puercolta jälleen kerran :peukku Itse olin tuolla risalla Kolmosella tuolla ajamassa ja ihan kiitettävästi pääsi ajamaan, vaikka tuossa ns. täyteluokassa ajeltiinkin :P
  11. KaeVuRi

Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Ilkeetä :-[ PS EHS +2
  12. KaeVuRi

Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) EHS +1
  13. KaeVuRi

Tutustumaan Keimolan radan nykytilaan

Vs: Tutustumaan Keimolan radan nykytilaan Itsehän kannattaisin ainakin grillaamista siellä tornin katolla :peukku
  14. KaeVuRi

Vs: Tutustumaan Keimolan radan nykytilaan Siinä mielenkiintoinen sivusto liittyen tämän päiväiseen retkikohteeseemme
  15. KaeVuRi

Vs: Tutustumaan Keimolan radan nykytilaan Jees, oli kiva kellottaa aikaa Keimolalla. Joskus uusiksi polkupyörien kera ja ajetaa kilpaa kelloa vastaan! ;D Mut sielhä oli jo tikapuut, mihis me toiset tarvittais? ;D Ja mä tarjoon Wolfie sulle kahvin sit kesäl ku mä en oo niin köyhä ;)
  16. KaeVuRi

VeilSide EVO VI DTM korisarja

Vs: VeilSide EVO VI DTM korisarja Tuosta tulee mieleen Ranskan ja Espanjan tyylisuuntaus autojen rakentamisessa. Aika jäätävää :nykii Kyllä mä tuolla ajaisin. Köyhän miehen Verrari! :P
  17. KaeVuRi

Vs: Tutustumaan Keimolan radan nykytilaan Jos me Boschin kanssa tultaisiin jos ei kerran meinaa sadella. Ja ehdottomasti suoraan sinne Nesteelle, annetaan Teboilille nyt vähän armoa ettei joka toinen maanantai sitä nyt kuluta loppuun. Jätän alustavasti oman Evon tuonne Kivenlahteen ja tulen...
  18. KaeVuRi

Eurocruising 7.5.2010 (Vantaa)

Vs: Eurocruising 7.5.2010 (Vantaa) Saako tuolta muuten poistua sitten kun haluaa? Ajattelin että jos vettä tulee niin tuskin 21 pidempään viittii olla.
  19. KaeVuRi

Eurocruising 7.5.2010 (Vantaa)

Vs: Eurocruising 7.5.2010 (Vantaa) Varmaan siellä kokoontumisparkkiksella sitten katellaan missä järjestyksessä kukin on. Tehdään vielä värit järjestykseen? ;D
  20. KaeVuRi

VeilSide EVO VI DTM korisarja

Vs: VeilSide EVO VI DTM korisarja Jäätäviä kasoja oli noiden linkkien takana. Tuo Varis-Evo on ainoa hieno ja olisi mahtavaa jos joku korisarjoittaisi omansa sellaisella. Siinä on sentään oikeaa tyylisuuntaa. Veilside toisaalta voisi mun puolesta pysyä jossain RX-7 korisarjoissa. Ja tuo hinta...
Ylös Bottom