Hakutulokset

1. akio

Carisma -99 kipinää vain kahdessa?

Tuleeko 2 ja 3 puolille maa ja virta kuitenkin?
  2. akio

Mitsu Lancer 1.3 1998 mallisessa erikoinen vika.

Pitää ellei leikkaa huoltoluukkua. Varovasti tankkivarusteen putkien kanssa. Tuppaa olemaan mätiä
  3. akio

Eikö näiden kaasuläppäviat yleensä kohdistu akselitiivisteeseen eli imuvuotoon minkä pitäisi näkyä humppauksena esim
  4. akio

Samaten tankin täyttöputki kuinka ruosteessa? Se kun alkaa kesimään pääsee roskat tankkiin näppärästi
  5. akio

Mun vanha -99 lancer oli samaa vikaa ja tuntui aivan satunnaiselta, siihenkin vaihdoin sytkäosat mutta lopullinen syypää oli bensapumppu/imusihti (toki konehuoneessa oleva suodatin vaihtui myös). Onko pumppu vielä alkuperäinen?
  6. akio

Eikös näissä ole anturi(t) jakajan sisällä
  7. akio

Mitsubishi 3000gt tyhjäkäynti vika ja teho häviää

Hyvä että selvis. Ei ollut tärinästä puhe niin luulin että auto vaan "luumuilee" kierroksilla:p
  8. akio

Humppailu viittaa esim imuvuotoon, vanha auto kuitenkin niin voi olla joku letku hajonnut esim.
  9. akio

Mitsubishi tuonti Japanista?

Ei tällaista saa uppailla. Heti alkoi kuola valumaan
  10. akio

Kuvia instaan

Kerholle avattu Instagram tili kaipailee kuvia. Mikäli haluat oman autosi esiteltävän, laita kuvia sähköpostilla mcf.content (ät) gmail.com Lisää viestiin oma instagram tunnus (jos ei sellaista ole, voidaan käyttää foorumin nickiä tai oikeaa nimeä). Lisää myös perustietoja autosta jos haluat...
  11. akio

Siirsin topicin Oikeaan paikkaan ja muokkasin otsikkoa kuvaavammaksi. Itse ongelmaan, tuota ruuvia ei kannata perstuntumalla säätää, vaan esim päästömittarin kanssa (täällä löytyy jossain muistaakseni ohjeet) Onko auto turbo vai vapari?
  12. akio

XenForo vikailmoitukset

Juu
  13. akio

transmission service required

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin laatikosta hajoaa joku siirrin? Ilmeisen yleinen vika ralliarteissa mutta ei niinkään evoissa
  14. akio

Outlander 2008 kitinä.

Ettei olisi niinkin simppeli kuin jarru? Jos takaa tulee
  15. akio

Ea Galant gdi moottoriohjauksen säätö/korvaus

Äläs nyt basbarduu, missä seikkailunhalu? "Helppo" vaihtoehto olisi kieltämättä vaihtaa 6a12/13 tai 4g63, mutta välillä jotain uutta? @Mr mmc on gdi kanssa aika paljon pelannu, voisi tietää jotain asiaan liittyvää. Itelle tulee mieleen ongelmat katsastuksessa kun auto on 2001 ja pitää saada...
  16. akio

Manuaali Vaihteiston/voiman siirron hultoon ja korjaukseen ohjeita ja keskustelua.

Olen ymmärtänyt saman että 4-9 käy mutta en mene vannomaan
  17. akio

Carisma 1.8 GDI VM 2000 keskuslukitus

Äkkiseltään tulee mieleen olisiko rasvat huonona? Pitkään seissy kuitenkin ja tuollainen voi korostua pakkasella
  18. akio

Colt 2005 Ajotietokone elää omaa elämää

Oon käsittänyt että lähinnä näytössä olisi se vika
  19. akio

Classic motorshow 2020 Lahti

Jos mun visio toteutuu niin saadaan hyvä kolmikko missä näkyy mitsun valikoimaa EUDM, JDM ja USDM
  20. akio

Classic motorshow 2020 Lahti

Kerholle on varattu paikka tämän vuoden Classiciin. Paikalle mahtuu väljästi 2 autoa tai tiheästi 3. Tällä hetkellä autoja on 2 varmaa (vanhempi tulee vaikka lavetilla tai koiravaljakolla tarvittaessa) Kolmas oli vahva ehkä. Apuja kasaamiseen ja purkuun otetaan vastaan.
Ylös Bottom