Hakutulokset

1. [elle]

Missä olet yrittänyt kysyä? En löydä sun kirjoittama viestejä mistään..

Missä olet yrittänyt kysyä? En löydä sun kirjoittama viestejä mistään..
  2. [elle]

Vanha Sigma 29 v. tarkassa katsastuksessa

Toisesta ketjusta löysin tämän: se ei auta mua millään tavalla kun Sigmat mulle tuntematon alue...
  3. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

No et(te) tietenkään voi tietää kun en ole kertonut. Kirjoitan tästä asiasta jossain vaiheessa (kun ehdin/ jaksan) päivityksen mun projektipäiväkirjaan niin keskustelu mun auton vioista voi jatkua siellä.
  4. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Ja täällä vielä kuva siitä paljonko syö virtaa
  5. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Ei se varmaan mahdotonta on.. ehkä maadoituksessa?
  6. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Uskotteko ihan oikeasti että emme ole yrittäneet mitata? x) Konstit loppumassa. Siksi kysyin täältä. Laturi testattu jo helmikuussa... silloin oli kunnossa... (katso liite) Ja voisitteko kertoa mulle miksi se akku joka toiminut isännän autossa hyvin yhtäkkiä ei toimi mun autossa? Sähkö on...
  7. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Ja tähän vielä tarkennus että mulla ei ole yhtään tietoa paljonko oli virta akussa kun mä otin napa irti.. On siis mahdollista että siinä oli vaan tuo -10 V silloin. Jopa todennäköistä.
  8. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Eli mulla olisi siis ollut kolme viallisia akkuja? Ja yksi niistä ”ehjä” / ”kunnossa” niin kauan kun se oli isännän autossa? Hihna (ja kiristin) vaihdettu samalla kun akku vaihdettiin ”eka kerta” uuteen. Eli konerempan jälkeen. Ennen sitä oli toisen tyyppinen akku ja sekin oli aika huonossa...
  9. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Mjooo... no tämä on nyt kolmas akku joka käyttäytyy tällä tavalla... Ensimmäinen oli uusi.. Toinen oli käytetty isännän autossa yli 3 vuotta (ja siinä toiminut moitettomasti!) Ja tämä kolmas on siis uusi. Isännän autossa on identtinen akku, sekin uusi, ja se käyttäytyy normaalisti. Tiedä...
  10. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

Mullakin se näyttö käytössä mutta ei ole tullut ajossa seurattu miten käyttäytyy..
  11. [elle]

Evo 9 alusta

+1 Mutta, meillä on toisessa autossa Öhlinsit ja toisessa D2.. Kemorassa erot kierrosajoissa 3 sekuntia (sama kuski), auto jossa Öhlinsit nopeampi.. mutta olen melko varma siitä että se ei ollut pelkkä alustan takia :p Eli: myös D2 toimivat (mutta... jos vaihdan niin.. äh, en kerro mitä ostan)
  12. [elle]

Evo IX akku tyhjenee??

kova epäily että mun autossa on laturi finaalissa.. mutta se temppuilee ja aika rajusti.. Välillä toimii vaikka kuinka nätisti ja kun latausvirta on mitattu niin käyrä on erittäin tasainen. Olen viime kuukaudet ottanut akun napa irti jokaisen ajon jälkeen koska olen epäillyt että jotain syö...
  13. [elle]

O: Evo 9 ilmastointi kompura

Olen etsimässä evo ysiin ilmastointi kompuraa (siis toimiva :p) Tarve Pietarsaaressa mutta kulkeehan nämä postitse / matkahuollolla. Laita YV!
  14. [elle]

Auton vaihto ei mennyt niinkuin piti, apuja?

Eräs puolituttu osti pari vuotta sitten auton, mistä kävi myöhemmin ilmi että entisellä omistajalla oli 800€ verovelkaa maksamatta.. Asia vielä kesken ja auto nyt vaan seisonut sen takia tän tyypin pihalla sen jälkeen. Eli aika pahoja tapauksia. Toivottavasti saat kaupat purettu...
  15. [elle]

Nettiautosta bongattuja

Humm... auto ei taida tällä hetkellä olla myynnissä ja sen takia ei löydy kun etsii rekkarilla... En tiedä kenen on ollut mutta oli muistaakseni myynnissä pari kuukautta sitten. (Yksityinen myyjä silloin) Harmi että trafin sivut yhä pois pelistä, omistajahistoria ei saa soittamalla...
  16. [elle]

Mistä olet iloinen?

Parin tunnin päästä 12H Mugello kisa lähtee käyntiin. Penttinen on treeneissä ollut luokan 3. nopein kuski! :) Jos endurance-kisat kiinnostaa niin klikkaa linkki: https://www.24hseries.com/2019/12h-mugello-2019/live Penttisen face-sivu: https://www.facebook.com/RoryPenttinenMotorsport/...
  17. [elle]

Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

Jägermeister.
  18. [elle]

Ralliart X/Evo X sedan takapuskurin irroitus

No kai sä nyt klikkasit mun Google-linkkiä? https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=removing+rear+bumper+evo+x Eikö tämä video on aika lähellä sitä mitä etsit?
  19. [elle]

Vetonivelten yhteensopivuus

:p On tuo versio kelvannut minulle hyvin.. mut, mulla eurooppa-malli :D En ota kanta siihen, onko tuo edes laillinen versio, en tiedä. Mutta, hvyin sijoitettu rahaa.. (Vielä paremmin sijoitettu rahaa on liittyä klubiin ;) )
Ylös Bottom