Hakutulokset

  1. K

    Outlander PHEV ja perävaunun vetäminen

    Noin 1300kg vene+traileri on rampilta noussut joka kerta. Joskus on pitänyt liikkellelähtöä kokeilla useampaan otteeseen, kun auto ei ole hievahtanutkaan vaikka kaasun polkee pohjaan. Kytkintä kun tuossa ei ole ja 0 kierroksilla sähkömoottorikaan ei huippuvääntöön pysty. Sutimista ei...
  2. K

    Bensan säästö lanka

    Pakkaskeleillä 20-30min esilämmitys ennen liikkeelle lähtöä, niin saa akun ajettua tyhjäksi. Alle -15 asteessa oma my-14 ei suostu akulla ajamaan lainkaan. Onko kukaan huomannut mitään hyötyä eco moodissa ajelussa?
  3. K

    Phevin range

    Vs: Phevin range Laita kartan toinen puolisko EV näytöksi. Tehopalkkia seuraamalla opit annostelemaan kaasua sopivasti. Bensamoottori käynnistyy kun tehoa halutaan yli 60kw (palkki muuttuu oranssiksi). Kyllä tuo sähkölläkin työntää kiesin reilun satasen vauhtiin motarin rampeilla. Jussi
  4. K

    Aliexpressistä Kiinasta

    Vs: Aliexpressistä Kiinasta Tilasin Aliexpressistä Duosida 16A laturin joskus keväällä. Hintaa tuli tulleineen joku 150€. Toistaiseksi on pelittänyt päivittäisessä käytössä, ehtii tunnissa parissa ladata huomattavasti enempi kuin 10A laturi. Pistokkeet kuumenevat latauksessa melkolailla...
  5. K

    outlander 2014 phev huolto

    Vs: outlander 2014 phev huolto Huollatin 2014 PHEVin deltassa. 120tkm huolto kustansi tasan 500€. Huolto-ohjelmassa on EV puolelta ainoastaan 40tkm välein kaapeleiden ja liitäntöjen silmämääräinen tarkastus sekä EV-jäähdytysnesteen tarkastus (vaihto 20v välein). Jussi
  6. K

    outlander phev 2014 latauskaapeli

    Vs: outlander phev 2014 latauskaapeli En ota kantaa latauskokonaisuuten sen enempää kuin että miksi ei 10A tai 16A mitoitetusta pistokerasiasta voisi ottaa sen 10A tai 16A virtaa. Sellaisille ne on mitoitettu ja sellaista niitten tulisi kestää. Jos virta (hetkellinen tai jatkuva) on liian...
  7. K

    outlander phev 2014 latauskaapeli

    Vs: outlander phev 2014 latauskaapeli Mistä tuo 8A on keksitty? "Normaali" schuko pistorasia on 1,5mm2 kaapelin päässä, joka mitoitettu jatkuvalle 10A virralle. Itse asiassa 13-14 A jatkuvalle virralle, mutta turvamarginaalia jonninverran. Ulkopistorasiat 2,5 kaapelin päässä, joka mitoitettu...
  8. K

    PHEV neliveto järjestelmä

    Vs: PHEV neliveto järjestelmä Ilman luistonestoa en kokeillut etenemiskykyä. Ymmärsin että nimenomaan luistonesto jaruttaisi sutivaa pyörää, ohjaten vetoa myös pitävämmälle pyörälle. En myöskään suditellut kuin pari sekunttia kerrallaan, tiedä missä vaihessa järjestelmän pitäisi huomata tilanne...
  9. K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vs: Outlander phev ostoa harkitsevat Moi, asennuta polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Antaisi lämpöä myös matkan aikana, vähentäen auton bensamoottorin käyttötarvetta. Tuo auton oma esilämmitin on sinänsä tehokas, mutta toimii ainoastaan esilämmittimenä (ei matkan aikana) ja käyttö apsilla...
  10. K

    PHEV neliveto järjestelmä

    Vs: PHEV neliveto järjestelmä Tulipa kokeiltua -14 PHEV "nelivetoa". Mökkitiellä oikea eturengas hiljaisesta kävelyvauhdista penkaan. Pakki päälle, ainoastaan toinen takarengas yritti vetää. 4WD-lock tila päälle ja myös penkassa ollut eturengas rupesi pyörimään. Pienen lapioinnin jälkeen...
  11. K

    Remote control

    Vs: Remote control Ohjeet vanhojen laitteiden poistoon löytyy samasta paikasta johon linkki jo ylempää löytyy. <http://www.mitsubishi-motors.com/en/products/outlander_phev/app/remote/jizen.html#reset> 1. Autoon, ovi kiinni 2. Hätävilkku päälle 3. Autoon virta päälle, painamatta jarrua...
Ylös Bottom