Hakutulokset

  1. P

    Outlander PHEV 12V akun vaihto

    Suurempaa ongelmaa ei tulle vaikka irrottaa kaapelit akkua vaihdettaessa, toki jotain asetuksia joutuu laittamaan uusiksi. Tietty ainahan akun kanssa pelaaminen on nykyautossa riski. Itse kyllä katsoisin apuvirran kytkemisen olevan suurempi riski. Itse olen tuossa akkua irroitellut mm. jotain...
  2. P

    Outlander PHEV ajastettu lataus

    Siis mv 2019 ei ole navia multimediasysteemissä. Navin saa Androidin tai iPhonen kautta. Vuonna 2020 kiinteä navi teki paluun.
  3. P

    Huhujen perässä

    Akuston purkamisesta. Taisi olla sama kaveri, vaikka eri tunnusta käyttää.
  4. P

    Huhujen perässä

    Jotain halpakennoja taisi käyttää kustannusten vuoksi. Mitään ei tuon auton toimivuudesta kuulunut jälkikäteen, vaikea sanoa miten toimiva oli pidemmän päälle. Voisi kuvitella, että esim. lämpöongelmia voi olla vastassa. Softaa joutui muistaakseni muokkaamaan, ainakin sen osalta että antaa akun...
  5. P

    Mitsu outlander pakoputki

    Eipä ole kuulunut, että noita olisi paljon mennyt. Missä kohtaa reikä on? Tosin, kyllähän sitä menneissä autoissa tottui noilla vuosilla putkia vaihtamaan. Plugari voi olla jopa alttiimpi, kun putki ei useimmiten pääse lämpenemään kunnolla.
  6. P

    Kaasun pitkä viive.

    Onkohan autoosi tehty takaisinkutsu, missä vaihdetaan tulpat oikeanlaisiin ja päivitetään ohjelmisto. Omassa edellisessä teki kerran sen että täyskiihdytyksessä ei startannut polttomoottoria lainkaan, ilmeisesti juuri tuon bugin vuoksi. Onneksi akussa oli silloin virtaa.
  7. P

    Takaisinkutsut Outlander phev my14

    Takajarrukutsu liittyy jumiutuvaan seisontajarrumekanismiin ja voi johtaa kässärin pettämiseen. Tämän korjasin omastani itse, mutta varmaan siihenkin yksilöön on kamppeet vaihdettu kutsun myötä. Ihan hyvä jos saa muissakin merkeissä helposti vikaantuvat osat valmistajan piikkiin. Tulppahomma oli...
  8. P

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Kun itse olen tuota hyytymisongelmaa, tarkoitus on ollut vain sanoa, että raskaan kärryn kanssa etenkin mäkisessä maastossa kannattaa käyttää charge -nappia pohjassa. Siinä vaiheessa se ei enää kulutusta lisää, mutta turvaa sitä, ettei akun kapasiteetti putoa alle minimirajan (26 % mallivuodesta...
  9. P

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Sen verran pienet hintaerot taitavat nykyään olla Hollannin yms. tuonteihin, että itse katsoisin vain Suomessa ensiomistajuuden kokeneita autoja.
  10. P

    Remote control

    Noin huono kantama itselläni ei kyllä ole ollut. Yltää tuonne 50 m päähän, mutta silloin saattaa vaatia useamman yrityksen ja sen että käytän sisätiloissa ikkunan äärestä. Tietty, heikkotehoinen wifi kun on, niin aina saattaa myös muut suht. samoja taajuuksia käyttävät laitteet aiheuttaa...
  11. P

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Mäkinen maasto ja painavaa kärryä vetäen voi halvaannuttaa niin, että tarvitsee latailla chargella tienposkessa. Samoin tällaisia on raportoitu Saksassa ilman kärryäkin, kun on pitkään painettu 170 km/h huippunopeutta. Harvinaista, mutta voi kyllä toteutua Suomessakin raskaan kärryn ja pitkiä...
  12. P

    Mitsubishi Lancer -05 jarrut vinkuu ajaessa

    Jotain tosiaan jumissa tai sitten palat asettuneet väärään asentoon. Itselläni on uusien palojen kanssa ollut tapana viilata niiden niiden korvakkeiden keskeltä vähän pois. Volvo-mekaanikolta opittu niksi, kun Volvoissa tuppasi palat aina ahdistamaan ja sen vuoksi aiheuttivat vikinää.
  13. P

    Remote control

    Sähkövastus on ymmärtääkseni kyllä kaikissa, mutta remote ja ajastin toiminnot medialaitteesta voivat puuttua. Löytyykö muuten jälkimmäisiä sen valikoista?
  14. P

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Juuri näin, riippuu hinnasta ja siitä kuinka pitkään autoa pitää. Tuo Mitsun ikävä päätös laskenee arvoa kiihtyvästi lyhyellä tähtäimellä. Harmi, sillä voimalinjapuolella on ollut parhaimmistoa, toki tehoa saisi olla enemmän.
  15. P

    Mitsu vetäytyy Euroopasta ja UK:sta uusien automallien osalta?

    Suurin osa kyllä liikkeiden ilmoituksia, eli tuskin on paniikista kyse. Mallia vain tuodaan ihan hillittömästi maahan. Taitaa olla käytettynä tuoduista heti saksalaisten "laatuautojen" jälkeen.
  16. P

    Mitsu vetäytyy Euroopasta ja UK:sta uusien automallien osalta?

    Vahvasti näyttää, että loppu lähenee: https://todaynewspost.com/auto-news/mitsubishi-to-halt-outlander-asx-shipments-to-europe-source-says/ Sama uutinen oli luotettavaksi koetussa autonews.com:ssa, mutta vain tilaajien luettavissa.
  17. P

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    12V akku on myös niin pienikokoinen, että jos Fosgatea kunnolla käyttää on tyhjentyminen suht. nopeaa.
  18. P

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Jollen ihan väärin tuota saksan-kielistä keskustelua tavannut, tuo BMU-päivitys tehtäisiin osana DBSCAN -operaatiota. Liekö sitten, että sen ajamisesta erikseen ei ole mitään hyötyä(?)
  19. P

    Outlander PHEV sähköjen totaalinen häviäminen

    Miinuksen kun ottaa irti, se riittää. Kannattaa pitää sellainen puoli tuntia ja kytkeä sitten takaisin. Samalla voi toki testata akun kunnon, jos on välineet.
  20. P

    Outlander PHEV 2014 ajoakku sökö -vaihto omalla kustannuksella

    Hieman kyllästyin odottelemaan, josko Mitsu saisi seuraavan Outlanderin ulos. Jatkuva nykymallien alennusmyynti kyllä kertoo,, että jotain piakkoin tapahtuu. Vähän tuossa alkoi mietityttämään saako Mitsusta kohta mitään, kun käytettyjen tuonti ulkomailta on älytöntä ja uusista on jatkuvasti...
Ylös Bottom