Hakutulokset

1. outonaapuri

Lancer GTI -93, Febiz

Semmonen huomio että sun topaasissa oleva linkki tänne ei ainakaan mulla toimi, kirjaa ulos eikä anna kirjautua uudestaan
  2. outonaapuri

Lancer GTI -93, Febiz

Tuon ekan voin ymmärtää. Toinen on vähän niin ja näin, mielelläänhän sä sen säädätkin laajakaistalla etkä kapealla signaalilla. Kolmas taas menee samaan kuin toinen, mitä sillä laajalla oikein edes tekee jos siihen ei luota? Edit: Ja lisätään nyt vielä että en ole minkäänlainen säätöguru enkä...
  3. outonaapuri

Lancer GTI -93, Febiz

Nyt kyllä vähän kiinnostaisi jotta miksi näin, en oikein äkkiä itse keksi mitään hyötyjä vakiolambdan paikalleen jätöstä ecua ohjaamaan. Vai oliko ajatus antaa sen siellä olla kunnes moottorinohjaus vaihtuu vai mikä ecu siellä nyt on kiinni?
  4. outonaapuri

Lancer GTI -93, Febiz

Sulla on siihen openport sen ecun kaveriksi niin siinä mielessähän siihen saa osaaja toimimaan melkeen maffin ku maffin
  5. outonaapuri

96 Carisma lambda.

Varmaan helpoin kattoa ihan eculta asti se johto uusiksi.
  6. outonaapuri

Outlander turbo vm05 -evon moottori tilalle

Ei kai tossa enää mahdu olemaan kuin mekaaninen vika itse koneessa, joku vituillaan jaossa / ajoituksessa, valmiiksi paskana oleva suutin/puola tai sitten joku ongelma johdoissa tai ohjelmassa. Melkeen kun sais katsottua ohjelmasta/logeista että siellä kaikki näyttäisi hyvältä niin varmaan...
  7. outonaapuri

1991 Galantin vakionopeussäädin.

Toki jos muuten keinot keksit niin kyllä multa tuo linkattu kokonaisuus löytyy Ja viiksipakettia jne jne
  8. outonaapuri

E3x Galantin koelaudan helinä.

Lasinpyyhkimet on konehuoneen puolella. Toki siellä on ecun kiinnitystä ja n+1 johtoa yms jotka vois helistä ja lämppärin tangot jne. Veikkaukseni olis lämppärin tangot tai kiinnikkeet tahi ihan hanskalokero
  9. outonaapuri

1991 2.0 8v Galantista hävisi tyhjäkäynti

Toki ainakin 16v stepperimoottorin kanssa ecu käskee tota moottoria eikä toisinpäin ja neljällä johdolla
  10. outonaapuri

Olettaisin että riittää, mutta en tiedä sitten onko sen kautta kierrätetty jotain muutakin jolloin sammahtaa sitten muutakin pois pelistä samalla
  11. outonaapuri

No, itsellä 16 venaisissa tyhjäkäyntimosa on yleensä oireillut sillä tavoin, että tyhjäkäynti on ollut epäloogista. Itse olen ne jo siinä vaiheessa vaihdellut, niin ei ole koko tyhjä kadonnut. @T. Kiili varmaan tietäisi paremmin mitä sitten tapahtuu kun ecu kärähtää. Varmaan pitäisi nyppiä...
  12. outonaapuri

Ainakin 16v vehkeissä tosiaan se itse moottori yleensä kuolee ja vie mennessään sitten ajan kanssa ecunkin, joten en sitten tiedä tuleeko tuon anturin mittailusta hullua hurskaammaksi. Kovin monimutkaisia vikakoodejahan nuo wanhat ei osaa antaa, eli olettaisin että rikkinäinen tyhjäkäyntimosa...
  13. outonaapuri

Nämä kuvat on jo myydystä, mutta mulla taitaa hyllyssä/autossa olla pariakin vähän erilaista liittimiensä/alipainelähtöjen osalta olevaa mutta jotka saa kyllä keskenään ainakin 16v koneisiin sepitettyä. Jos näyttää että on edes sinnepäin tai jos joku täältä tietää niin voin lähipäivinä...
  14. outonaapuri

En tiiä onko noissa 8v samanlainen tyhjäkäyntimosa ja/tai kaasuläppäkotelo kuin 16v mutta jos on niin multa saa ostettua vanhan mutta ehyen.
  15. outonaapuri

Turbo-dyny jäälle + paljon tavaraa

Ei oo vielä aloiteltu palastelua mutta ajatuksissa on. Eli kokonaisena saa vielä jos kiinnostaa
  16. outonaapuri

Mitsu outlander 2.3 did vm2014 "tirinä" kiihdyttäesaä

Ei tossa sun laittamassa ohjeessa kyllä sitä alakautta oteta pois vaan käydään jotain ottamassa pois tieltä. Toki ei ole mulle tuttu auto ollenkaan enkä asiasta tuota laittamaasi ohjetta enempää tiedä, mutta osui vaan silmään.
  17. outonaapuri

VM 1991 HB Galantin takasiipi VOI POISTAA

Multa varmaan löytyis tuolta korissa kiinni oleva mutta ennen kesää en rupea palastelemaan. Maalit sekin tosin varmasti tarvitsee. Jos kesällä vielä tarve on niin kysele sitten multa.
  18. outonaapuri

Turbo-dyny jäälle + paljon tavaraa

Menee varmaan kesällä palasiksi joten jos tarvetta on hilppeille niin voi ruveta jo huutelemaan
  19. outonaapuri

Okei, tuskin tuo siitä sitten on kiinni. Jos ei kerran ole suuttimet jne vaihtunut.
  20. outonaapuri

Siis hetkinen. Ymmärränkö/muistanko nyt väärin (enkä koko ketjua jaksa uudestaan lukea) mutta mikä purkki ja mikä softa siellä on nyt sisällä? En toki ole asiaintuntija, mutta voisin kuvitella että outlanderin ja evon softissa on eronsa. Ovatko ne niin isoja että tulee nuo oireet, on toki eri...
Ylös Bottom