Hakutulokset

  1. J. Puhakka

    Kumpi Outlander (2016 vai 2018) on järkevämpi valinta?

    1) En halua ostaa uutta koska ensimmäisen kolmen vuoden arvon-alentuma on liian suuri (30%) 2) En halua ostaa 2014 koska en tykkää pre-facelift 3) En halua ostaa liikaa ajettua faceliftiä 2016+ koska kuumotus akun kunnon kanssa Tästä päästäänkin kysymykseen, kumpi on parempi valinta, jos ei...
  2. J. Puhakka

    Huoltotauko ilmoitus! HOX!

    Alla varaukset jolloin kannattaa varautua silleen että foorumi/sivusto EI OLE KÄYTETTÄVISSÄ ollenkaan. 20.10 - 21.10 (tuleva viikonloppu) tai 27.10 - 28.10 (ensi viikon viikonloppu) Nämä on varaukset jonka aikana yritän tehdä isoimman muutoksen MCF historiassa: Päivitän foorumisoftan uuteen...
  3. J. Puhakka

    Mitsun automaatti on liian innokas, nykäsee?

    Hei, Yleensä olen tottunut siihen että Mitsun automaattiaskit on hyvinkin pehmeitä ja kuminauhamaisia. Nyt kuitenkin on alla auto jossa kylmänä auto on hyvin herkkä lähtemään liikkeelle, nykäsyn kera.. lämmettyään toiminta normaali pl. alla oleva skenaario. Auto myös mielestäni tärrää kovasti...
  4. J. Puhakka

    Mitsubishi Club Finland keskustelualue on päivitetty SMF2.0

    Johtuen monen asian summasta, sivusto on nyt päivitetty uusimpaan SMF 2.x versioon. Sivustolla voi tästä johtuen ilmetä vaikka ja mitä pieniä ongelmia koska meidän oli pakko päivittää tähän. Teema palaa keskustelualueen ympärille myöhemmin. Kehut ja muut kommentit tähän ketjuun. Kaiken...
  5. J. Puhakka

    SMF 2.0 Kehut ja kommentit

    :peukku Huomioitavaa ja tehtyjä muutoksia joista voi olla iloa (tai olla olematta): Avatarin koko nyt max 150 x 150 pikseliä. (2018 dawg, kun aiemmat avatarit päätettiin oli vuosi 2003) Allekirjoitukseen voi tehdä vapaampia muokkauksia (esim bb koodeja enemmän jne), katsotaan mitä tapahtuu ja...
  6. J. Puhakka

    SMF 2.0 Vikaraportointi

    :peukku :seina 2.0 Teemaa ei ole, siksi sivuston muut elementit häviää ympäriltä kun keskustelualueelle saapuu, korjataan kun ehditään koodaa uusi Tapatalk is kaput
  7. J. Puhakka

    O: E33A 1992 galantin ohjaustehostimen pumppu

    Näitä varmaan on peltojen sivut täynnä, ja ei edes iso homma irroittaa, mutta tosiaankin pitäisi ehjä pumppu saada. (En tiedä onko mahdollista, mut vaikuttaa että edellinen omistaja ois laittanut moottoriöljyä pumppuun.. ja noh.. välystä löytyy, vaikka kai se periaatteessa sekin siellä...
  8. J. Puhakka

    6-Bolt kannen erot ja vaikutus puristus suhteeseen?

    Enpä oo aiemmin tätä ajatellut, mutta lueskelin tuossa taas internetistä niin kun mullahan on tuo 4G63T jossa on tuo 7.8 suhde, olen aina luullut että tämä on pelkästään mäntien vaikutusta, mutta nyt löysin uutta tietoa? Eli vapari onkin myös erikokoiset palotilat vrt turbomallit...
  9. J. Puhakka

    2G/3G Pajeron syöttöpumppujen vioista..

    Semmonen ajatus tuli että jos joku tietää tämmöisen ehkä vähemmän puhutun jutun? Eli ykköskoppasessa pajerossa on ilmeisesti joku "Distribution type jet pump" ja se ei oo tässä keskustelussa mukana, mutta 2G mallissa on "Distributor type injection pump" Eli käsittääkseni kautta 2G linjan nuissa...
  10. J. Puhakka

    GVR4 E39A - Kaasuläppäkotelon koon vaikutus tehoihin?

    Pitänee kysyä tämmöistä kun ihmettelin tuossa suuresti kun mainostettiin eräällä sivulla miten uusi kaasuläppäkotelo ja half-shaft modi antaa automaattisesti 5-10hv lisää tehoa turbokoneessa.. Mihinköhän tämä perustuu? Voisin kuvitella että jos kl-koteloa isonnetaan että virtaa paremmin, mut...
  11. J. Puhakka

    SIIRRETTY: Outlander PHEV

    Tämä aihe on siirretty alueelle Yleinen (sähkö- ja hybridiautot). http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=49685.0
  12. J. Puhakka

    Mitsubishi Suomi avannut facebook sivuston.

    Maililaatikkon kolahti tälläinen tiedoite joten tässä sama koko mitsuilevalle kansalle: Käykäähän Mitsun ystävät tykkäämässä :peukku
  13. J. Puhakka

    Mietiskelyä mikä nostaa imuilmanlämpötiloja (peltipönttöset IM-mittarit)?

    Olen koittanut mietiskellä mikä lämpötiloja nostaa, ajatellaan esim Galantin tapauksessa. Ilmamassamittarin intake on suht lähellä lokasuojaa, jne "viileää aluetta". (kts. kuva) Silti vaikka ulkoilma olisi vaikka 5 astetta, niin Ilmamassamittarin päässä (siinä hunajakennon kohdilla) oleva...
  14. J. Puhakka

    Haamunakun metsästäjien päiväkirja. (Lähinnä E39A VR-4 Sytytys/Bensakartat)

    Kuten tiedetään näissä on haamunakua mutta toisaalta taas kartat on oikeasti JDM mallissa ihan laittoman kireät. Laitan tähän ekaan viestiin karttavertailun jota voi kommentoida jos kokee omakseen. Itsellä nousee ecun kuulema naku WOT tilanteissa juurikin 3000-3500 tienoilla, ja en ole aivan...
  15. J. Puhakka

    E39A Galant VR-4 käy laihalla vai väärät tulpat?

    Tosiaankin, ei kyllä pitäs bensakarttojen mukaan olla bensasta pulaa :driverjdm .. Mutta kysytään nyt kuitenkin.. Minulla oli BPR7ES tulpat ja minun silmään nuo näyttää että olisivat selkeesti väärän lämpöarvon tulpat (tai siis käyneet liian kuumana), rinkula kuitenkin on musta joka noin...
  16. J. Puhakka

    Ihmettelyä parista bensakartasta. (1G, VR-4, 2G)

    Jatketaanpa tämmösellä kans.. Eli ohessa 1G turbo eclipsen kartta (E932?), sitten JDM VR-4 kartta (E952), ja lopuksi uudemman 2G Eclipsen kartta. Miksi en voi käyttää eclipsen karttaa omassani koska tuo näyttää paljon paremmalta.. esim tuossa rpm rivillä 5 ei ole tuommosta onttoa kohtaa.. (joka...
  17. J. Puhakka

    Millä vältetään jään kertyminen Helmoihin? Kuraläpillä? Lämpimällä tallilla?

    Itse on jo koko talven ahistanut nämä RAAPS, ja KRRTZ äänet jotka saa tuntee aina että joko nyt lähti helmat irti tms, ja syynähän tuohon on tuo DTM mataluus :D Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tosiaankin nuita ei saa potkittuakaan kun umpijäätä, ja kun lämpötila ei mene plussalle millään...
  18. J. Puhakka

    Mitsun nakuanturin näkemä "Nakutus", pohdintaa/miten vakavaa?

    Kun en tästä tarkemmin tiedä niin ajattelin kysyä muutaman kyssärin tarkentamaan omia pohdintoja: Noin yleensähän Turbo moottorit tuntuu tuhoavan juuri nakutus (eli knock, aka polttoaine syttyy ennen kipinää) Siihen miten paljon moottori kestää nakua vaikuttaa lienee eniten...
  19. J. Puhakka

    EPrommillisen E39A Galantin RE85 mietiskely.

    Hellou.. Mietiskelen tässä vakavasti että vois ainakin pari tankillista kokeilla RE85.. jos ei muuten niin ihan huvikseen.. Ja mietiskelen tässä näitä modeja joita joutuu tekemään tuohon VR-4:een.. Galantissahan on 510cc suuttimet joten niiden pitäisi riittää.. ja ihan lähtöarvoksi ilmeisesti...
  20. J. Puhakka

    Nürburgring konkkaan?

    Ei mulla muuta.. pahalta vaikuttaa: http://www.autoweek.com/article/20120718/CARNEWS/120719856? Eli koskeeko tuo nyt F1 rataa vai myös pohjoislenkkiä?, ilmeisesti molemmat ratapätkät on saman firman hallussa? Uutisessa toki lukee että pohjoislenkki tuottaa tulosta ja F1 radan hulppeet...
Ylös Bottom