Hakutulokset

  1. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Onko sulla kuitenkaan nyt kaikki johdot oikein siihen auton johtosarjaan päin? Galantin kanssa sai ihan huolella taistella kun galantin pinoutit eivät olleetkaan ihan sitä mitä internets sanoi. Yleismittarista piipperi käteen ja setvimään..
  2. outonaapuri

    Moottori vaihto

    Eihän se ole kuin vaihtaa. Toki varmasti joku osais paremmin neuvoja antaa jos tietäisi A: Auton mihin ollaan sovittelemassa B: mitä siellä on ollu C: mitä sinne haaveillaan D: kilpiin?
  3. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Sehän mulla ei koskaan tuo ecu flektiä ohjannut vaan oli ns aina päällä. Muistaakseni eculta lähtee parillekkin eri flektille piuhat ja niidenkin käytäytymistä sai tephrassa säädettyä. Suutinjumppaa sain minäkin harrastaa kyllä, tosin ei meinannut mikään määrä suutinskaalausta riittää ettei ois...
  4. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Eikö tuon pitäisi mennä laihemmalle kun suuttimien skaalausta nostaa isommalle? Saattas olla melkein parempi että kattelet nyt kaikki paikat tiiviiksi (myös sen pakopuolen) ja laitat sisään ihan puhtaan tephran josta alat säätämään uusiksi sitä. Ja jos käyttäytyy sittenkin oudosti niin melkein...
  5. outonaapuri

    Ostetaan: 4g63T 6-bolt männät ja veivit

    https://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/turbo-dyny-j%C3%A4%C3%A4lle-paljon-tavaraa.64236/#post-511935 Ei oo vieläkään palasteltu sen enempää mitä moottorinohjaus nypätty pois..
  6. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Ootko kokeillu niillä toisilla suuttimilla? Jos joku niistä on paskanen/paskana niin voisi tehdä tuotakin. Olettaen että ei säätämällä muutu siis.
  7. outonaapuri

    Ostetaan: 4g63T 6-bolt männät ja veivit

    Löytys koko kone, jos sellainen kiinnostaa
  8. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Mitkä suuttimet siellä on? Raakasti vain suuttimien skaalauksella rikkaammalle kunnes on tontillaan nyt alkuun ellei siellä sitten ole jotain vuotoa sotkemassa lambdojen näkymiä
  9. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Sulla on siis kaksi lambdaa siellä? Kapea eculle ja laaja mittarille? Jos näin ja kapeakaista näyttää jotain semijärkevää evoscannilla mutta laajakaista mittarilla koko ajan laihaa, niin rupeaisin epäilemään toimiiko se laajakaista. Ja toisaalta taasen turhaapa siellä kahta lambdaa pitää...
  10. outonaapuri

    Gdi päästöjumppaa

    Ihan varmuuden varmistamiseksi kysyn, että olet ihan silmällä sen jaon kuitenkin katsonut?
  11. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Riippuu mitkä suuttimet sulla siellä on mutta melko paksulle se oli säädetty 4g63 ahdistettuunkin niin varmaan on melkosen rikkaalla jos samankokoisilla suuttimilla on mitä mulla oli.
  12. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Ecusta on koodattu ajonesto pois jos siellä vielä sama softa on sisällä
  13. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Otahan huomioon että se ecu antaa ulos evon syttyjärestystä joka saattaa olla eri kuin ton. Edit: tai siis sittenhän se riippuu miten sulla on johdot kiinni siinä johtosarjassa myös, eli kannattaa kattoa että kipinä tulevi oikeaan aikaan oikeaan paikkaan
  14. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Kokeile nyt ensin kytkeä se silleen että saat sillä openport johdolla katottua jotta ecu herää ja että saat siihen yhteyden. Galantin mfi vai mpi vai mikälie rele oli muistaakseni oma hommansa johdottaa tuon kanssa pelaamaan. Seuraava vähän mutulla ja muistin mukaan mutta galantin releessähän...
  15. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Semmonen huomio että sun topaasissa oleva linkki tänne ei ainakaan mulla toimi, kirjaa ulos eikä anna kirjautua uudestaan
  16. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Tuon ekan voin ymmärtää. Toinen on vähän niin ja näin, mielelläänhän sä sen säädätkin laajakaistalla etkä kapealla signaalilla. Kolmas taas menee samaan kuin toinen, mitä sillä laajalla oikein edes tekee jos siihen ei luota? Edit: Ja lisätään nyt vielä että en ole minkäänlainen säätöguru enkä...
  17. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Nyt kyllä vähän kiinnostaisi jotta miksi näin, en oikein äkkiä itse keksi mitään hyötyjä vakiolambdan paikalleen jätöstä ecua ohjaamaan. Vai oliko ajatus antaa sen siellä olla kunnes moottorinohjaus vaihtuu vai mikä ecu siellä nyt on kiinni?
  18. outonaapuri

    Lancer GTI -93, Febiz

    Sulla on siihen openport sen ecun kaveriksi niin siinä mielessähän siihen saa osaaja toimimaan melkeen maffin ku maffin
  19. outonaapuri

    96 Carisma lambda.

    Varmaan helpoin kattoa ihan eculta asti se johto uusiksi.
  20. outonaapuri

    Outlander turbo vm05 -evon moottori tilalle

    Ei kai tossa enää mahdu olemaan kuin mekaaninen vika itse koneessa, joku vituillaan jaossa / ajoituksessa, valmiiksi paskana oleva suutin/puola tai sitten joku ongelma johdoissa tai ohjelmassa. Melkeen kun sais katsottua ohjelmasta/logeista että siellä kaikki näyttäisi hyvältä niin varmaan...
Ylös Bottom