Hakutulokset

  1. outonaapuri

    Turbo-dyny jäälle + paljon tavaraa

    Vihdoin se ns "valmistui" ja rikoin sillä kaksi gti dynyn laatikkoa joten se ois varmaan sitten mun osalta tässä. Eli myynnissä olisi: - Jääratailuun "rakenneltu" e39 galantti rumalla, hakatulla ja huonosti hitsatulla korilla. Älä kadulle ala tätä haaveilemaan ellet todellakin nauti metallista...
  2. outonaapuri

    Turbotetun 6-boltin ja dyny gti laatikon väliin kytkin tarttis löytää

    Joo. Jääratahassutteluihin rakenneltu dyny vihdoin veti ahdetullakin tekniikalla iloisesti, kaikki kuusi kierrosta ennenkuin kytkin sanoi soronoo. Eli tekniikkana on tuommoinen sekasikiö jossa 6bolt alakerta ja kampurakin, laatikkona gti dynyn loota, paikoillaan ollut joku lohkopaketin mukana...
  3. outonaapuri

    Jäärata Kuusamossa

    Laitetaas tänne(kin) tarjolle jos joku haluaa ajella jääradalla Kuusamon keskustan läheisyydessä. Eli kohtapuoliin alkaa jäitä olemaan sen verran että pääsee aurailemaan rataa. Rata on sellaisessa paikassa, ettei sinne pääse kuin minun kanssa asiasta sopimalla (kulku pihojen läpi). Radasta...
  4. outonaapuri

    E39 gallun jäärataseikkalut - keskustelu

    Ihmettelyt ja "kehut" tänne.
  5. outonaapuri

    e39 gallun jäärataseikkailut.

    Noniin, tästä laitteesta olen täysin muualla pitänyt joskus kirjaa, lähinnä koska tämän ropaaminen on ollut mallia "eurolla onneen ja ranettamalla maaliin" eli tekijän osaamistaso on mallia "voi nyt vittu" ja budjetti = ei oleee. Eli olen tuuminut jotta kun täällä porukka tekee jotain...
  6. outonaapuri

    Galanttiin turbo ja sille moottorinohjaus - köyhä edition

    Noniin, kaikki vaparikoneet olisi nyt jääratahupilaitteesta hajotettu, joten olisi aika alkaa tuota tallissa n. 8 vuotta seisonutta 6-bolt turbotekniikkaa alkaa sovittelemaan keulalle. Enhän mä paljon yli kuutta vuotta ole sitä vielä aikonut tehdä, mutta nyt päätin jotta jos se ei ens talvena...
  7. outonaapuri

    Galant gti etuveto sekä dyny tavaraa, mm. 4g63 kone..

    Voisi varmaan ylimääräisiä tavaroita alkaa myymään pois nurkista, kun käyttöäkään ei oikein (ehkä) ole enää.. Eli löytyy ainakin: 4g63 kansipahvivikainen (?) kone, öljyt ja nesteet ollu sekaisin, ei kuitenkaan kilissyt tai kolissut, käynnissä ollut ennen irroitusta vielä. Ehjiä tehostimia...
  8. outonaapuri

    E39 gti dynyn nakuanturi

    Jos on jollakin jäänyt nurkkiin pyörimään niin nakuanturi tohon gti galantin 4g63 haussa.. käypi myös gen2 ilmeisesi johtoja modaamalla? Yhteyttä tänne / yv / outonaapuri gmail . Com
  9. outonaapuri

    Gti galantin jakoremppa jälleen kerran..

    Eli epäilen jotta tehneet vituilleen. Omaan silmään imupuoli hieman pielessä, puran tällä hetkellä koko p*skaa jotta saa tarkistettua kunnolla jaon.. Firmahan siis kieltää kaiken, kerran kävi tutkittavana siellä uudestaan, vaihtoivat tulpat :seina Mutta niin, kysymyksenä oikeastaan että...
Ylös Bottom