Hakutulokset

  1. Jerry

    Evo 6 päästöt

    Terve! Eli kyseessä Evo 6.5 ja CO arvo korkea ja siis auto käy hyvin rikkaalla, käynti on tasainen kuin mikä ja voimaa on kuin pienessä kylässä. Etummainen katalysaattori autosta puuttuu mutta sillä ei kuulemma ole vaikutusta CO arvon kanssa. Vikaa haettu seuraavasti: -Lambda uusittu (arvot...
  2. Jerry

    Evo 6 ovimoottori

    Terve! Haulla en ainakaan törmännyt vastaavaan. Eli tuossa minun 6.5 evossa kuskin puolen ovimoottori on ilmeisesti sanonut itsensä irti, muuten pelaa kyllä, mutta voima siinä ei riitä kääntämään lukkoa kokonaan auki/kiinni, kaikki rasvailin ja putsailin sekä muuten herkistelin mutta ei auta...
  3. Jerry

    Evo 6.5 rekisteröinti

    Moro! Joo siis tuli tossa joku aika sitten hankittua evo 6 tme ja sitä olen nyt alkanut sitten vihdoinkin rekisteröimään, mutta olen hieman neuvoja vailla! Eli, tilasin pakettiautopojilta vaatimustenmukaisuustodistuksen, veropaperit löytyy, englannin rekisteriote, kauppakirjat, etuvalot jne...
  4. Jerry

    Mistä LHD valot evo 6?

    Moro! Minusta tuli viikonloppuna ylpeä evo 6 omistaja, joten nyt olen vailla LHD valoja sekä etuvilkkuja, mistä löydän kaupan josta tällaisia saa?
Takaisin
Ylös Bottom