Hakutulokset

  1. H

    Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

    Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti Mulla on kylläkin hieman vanhempi 1989 Lanceri 1,5 GLXi, mutta vastaan silti kun olen aika tarkasti seurannut kulutusta ja olen saanut täsmälleen samat lukemat. En kylläkään ole mikään polkija.
  2. H

    Lancer 1.5 gli -91 ecu/bensapumppu ongelma

    Vs: Lancer 1.5 gli -91 ecu/bensapumppu ongelma Ei ollut onneksi putket laipan juuresta poikki. Mutta uuden pumpun ostin Motonetista vanhan tilalle kun vanha ei pyörinyt. tuo uusi pumppu vaan oli aika pieni sen ison alkuperäisen rinnalla, olisihan sen saanut sinne kiinni, mutta kun eivät...
  3. H

    Lancer 1.5 gli -91 ecu/bensapumppu ongelma

    Vs: Lancer 1.5 gli -91 bensapumppu ongelma Juuri näin! Kuvittelin saavani putket ehjänä irti, mutta tietysti sen yhdysletkun kierreliitin oli niin jumissa, että sitä auki yrittäessä meni putki rikki siitä liittimen juuresta. Sitä en tiedä vielä menikö myös laipan juuresta. Miten ootte näitä...
  4. H

    Lancer 1.5 glxi 89 ei käynnisty

    No juu, selasin tossa vanhenpia viestejä ja sieltähän löytyi samoja oireita ja samat kooditkin Vesan viestistä. Joo, ECU huoltoon.
  5. H

    Lancer 1.5 glxi 89 ei käynnisty

    Elikkä kun starttaa, niin ekalla kerralla hyrähtää hieman ja jos jatkaa starttausta ei hyrähdä enää, vaan kun antaa hetken olla niin hyrähtää taas hieman. Ei edes hinaamalla lähtenyt enää käyntiin. Kipinää ainakin näytti tulppiin hyvin tulevan. Ennen tätä tilannetta vielä vaivoin lähti...
  6. H

    Mikä varoitusvalo?

    Lanceri 89 1,5 GLXI Mittaristossa oikealla alhaalla keltainen kait jokin nestepinnan varoitusvalo. Vilkahtelee joskus. Kun ei tuota käsikirjaa ole.
  7. H

    kannen kiristysmomentti

    Re: Suuret kiitokset Nyt saan kasaan sen jo tänään! Liitekin aukesi. Kiitos!
  8. H

    kannen kiristysmomentti

    Löytyiskö joltain Lancer 1,5 glxi -89 kannenpulttien momenttia ja kiristysjärjestystä. Korjausopastakaan kun ei tällä paikkakunnalla ole heti saatavissa.
Takaisin
Ylös Bottom